Gå til innhold

Sambo fortalte han er Bifil...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan hadde du reagert på det..? Jeg sa det var kjempe fint at han fortalte meg det..Men samtidig så gråt jeg litt..

Vet ikke hvorfor..Går liksom ikke helt opp for meg..?Han sier det er meg han elsker, det er meg og vår sønn han vil leve med resten av livet...Så jeg burde jo egentlig klare å slappe av..

hmm..Måtte bare få det ut...Litt sånn..."Er det sant,eller har jeg drømt..?" modus...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm.. vet ikke hvordan jeg hadde tatt det.. jeg hadde helt fint klart og akseptere det, han sier jo at det er deg han elsker og han vil leve livet sitt sammen med dere... jeg mener at seksualiteten er en stor % av personen man er... han ville nok bare få det ut slik at han klarer og vere 100% seg selv..? men kan skjønne deg.. kan ikke sitte meg inn i situasjonen din, men håper det går bra med dere alle 3=)

Skrevet

Hei!

Kan ikke sette meg i din situasjon, for jeg har aldri opplevd det. Men jeg tenker at så lenge han ikke har følelser for noen andre, så har det vel ikke så mye å bety? Om det ikke endrer noe seksuelt? Det var nok bare noe han ville at du skulle vite, fordi han vil være ærlig og oppriktig mot deg. Gi det litt tid, du. Det ordner seg, han er jo fortsatt den samme... Skjønner godt den "er det sant eller har jeg drømt" følelsen. Men jeg tror du bare skal la tingene gå sin gang, når du erfarer at han er den samme uansett, så ordner det seg nok!

Klem fra

Skrevet

Hvordan tar du det i dag da?

Hvis det er deg han vil ha så mener han sikkert det.

Tolker det som at når han forteller deg det så er det veldig personlig for ham og han ønsker å dele det med deg. Det syns jeg var modig.

Når det kommer tli hele situasjonen, er det noe du er redd for?

Jeg tror ikke du trenger å bekymre deg. Mannen din har vist at han ønsker å være åpen ovenfor deg og det er kjempebra. Fortsett og kommuniser på denne måten :)

Skrevet

Hei,

Jeg vet akkurat hvordan du har det, er selv i en tilnærmet lik situasjon. Men jeg visste at samboeren min var biseksuell før vi flytta sammen. Han fortalte meg det tidlig at han hadde hatt sex med menn et par ganger og at dette tente ham, MEN at han aldri kunne forelske seg i eller kysse en annen mann. Han har hele veien vært klar på at de er meg han vil ha og at sex med menn ikke er noe han MÅ ha eller savner, men kan fantasere om.

Stort sett synes jeg dette er greit, selv om det iblandt melder seg spørsmål his meg; hva om han dumper meg til dordel for en mann. Men det VET jeg ikke vil skje, såpass stoler jeg på han.

Vi har bestemt oss for å prate åpent om det med hverandre og av og til kan vi fantasere om det sammen også. Det betyr mye for ham at jeg aksepterer det og at jeg kan ta del i fantasiene som igjen beriker vårt seksualliv. Kan noe sånt være aktuelt for dere?

Tror nok du skal stole på han når han sier det er deg han vil ha og ta det som en stor tillitserklæring at han var åpen om dette til deg.

Lykke til!

Klem.

Skrevet

Jeg kan sette meg inn i hvordan det er å ha en bifil kjæreste, men jeg viste det før vi ble sammen. Syns det var helt fint en lang periode, men etterhvert, helt uten at jeg merket det, så hadde hjernen min spilt meg et lite puss... Jeg gikk ubevist rundt å var redd for at han ikke hadde nok med meg.. og at han egentlig drømte om det som jeg ikke har. Det gikk veldig utover min selvfølelse.. og til slutt så ble det slutt.. Han som gikk, fordi han ikke ville lengere. Og etter det har vi vært bestevenner, og han bare hatt guttekjærester

. Det er jo en ganske annen historie enn din, siden vi ikke har barn sammen. Og ting blir jo med ett veldig anderledes da!! Min sto frem som homo da han var 17 år, og fant ut at han var bi da han var over 20..

Men lykke til!! og ha en god jul!! viktig at dere snakker masse sammen om dette!!!

Skrevet

Hadde mannen min fortalt meg det, og samtidig sagt at han elsker

oss over alt, ville jeg blitt glad. Sokkert ja, men glad.

Antagelig har det vært noe som har tynget mannen din en stund,

og han følte han må være ærlig ovenfor deg.

Jeg har ingen erfaring, men jeg vil tro at det å ha en slik

hemlighet fort kan ødelegge selvtillitten og humøret. Det å få det ut

kan gjøre at han får det bedre med seg selv, og som en kosnekvens

av det bli en bedre ektemann og far.

Skrevet

det er da vel irrelevant om han er bifil eller ikke. Bedrar han deg en dag, er det vel ett fett om det er med en mann eller en dame. Han har valgt deg, slik jeg har valgt min samboer. Det er ikke slik at han må, på død og liv, knulle med en mann? Jeg har det iallefall ikke slik at jeg må ha meg med en dame i ny og ne for at livet mitt skal være verdt å leve.

Dette går nok bra skal du se, dere har tråkket over en ny terskel i forholdet deres og det ville iallefall jeg vært takknemlig for. Kanskje derfor du gråt? Nærhet kan være mange ting..

Skrevet

Jeg hadde blitt sint jeg for at han ikke hadde sagt noe før.

Skrevet

Det hadde vel vært på sin plass å fortelle det før dere fikk unger sammen???

Skrevet

Tusen takk for flotte svar..

Idag så er jeg vell litt roligere med det, men samtidig er det ganske mange spml. som dukker opp hele tiden.. Jeg ser de femi sidene med han mye klarere nå.. Å det er rart... (Kan jo si at jeg har hele tiden syns han har vært litt femi, men slått fra meg tanken)

Jeg har spurt om han vil prøve ut med andre menn, men det vil han ikke... Han sier han rett å slett ikke har lyst..

Det er bare èn annen på denne kloden som vet at han er det, å det er bestekompisen hans (min venn også) som OGSÅ er bifil...

Så det varmer jo veldig godt å vite at han faktisk valgte å fortelle det til meg... Jeg må jo få lov til å syntes det er litt uvirkelig og rart at min mann også liker andre menn!? Tenner på andre menn..

Men om jeg har noe imot det nei, men syns det er rart...Veldig rart... Jeg prøver alt jeg kan for å forstå at han faktisk er den samme som før..

Men det kan nok ta litt tid... Åh.. er fortsatt utrolig forvirret...

Men jeg elsker han av hele mitt hjerte, å vi har en sønn sammen. Vi skal jo klare dette fint vell!?

HI

Skrevet

Håper dere tar meg seriøst selvom jeg er Anonym..

Jeg kan ikke stå frem med nick siden han ikke vil at noen andre skal vite...

HI

Skrevet

Jeg hadde blitt utrolig skuffet over å ha blitt holdt for narr helt til etter at dere ble foreldre sammen, og jeg tror jeg hadde blitt sint på han fordi jeg hadde følt meg lurt.

Enkelte ting holder man ikke skjult for partneren.

Jeg synes han var egoistisk som sa det nå. Han kunne like gjerne ikke sagt et ord om det, siden han tror selv han aldri kommer til å forlate deg eller være utro med en annen mann.

Skrevet

Dette klarer dere sikkert fint:) Han er jo den samme som før og jeg synes ikke det er rart at det har drøyd litt før han fortalte... vanskelig for han sikkert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...