Gå til innhold

stort barn og igangsetting

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som må settes igang tideligere enn termin pga stort barn?vi skal måle igjenom en uke,da det er mistanke om att ungen vokser veldig fort.blir spennende det her!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var på ultralyd i uke 36 for skulle se hvor stor babyen var.. fikk da beskjed at han var ferdig vokst som han skal være i uke 40.. men får ikke håpe han er kjempe stor.. er i uke 39 nå, men håper han kommer før termin..

Skrevet

Går dere til gynekolog siden babyen blir målt?

Jeg fikk beskjed av jordmor at dette kom til å bli en stor baby, men har ikke hørt noe mer om at den skal måles eller noe.

Skrevet

Jeg gjorde det på føden iallefall.. Jeg bor på "landet" så er lizm ikke så masse alternativer her.. hehe..

Skrevet

jeg blir målt med ultralyd.For 1 mnd siden var jeg "bare"14% over normalen.men da jeg var os jordmor sist var sf målet hoppet over den grønne streken,og ligger der en ligger i ca uke 40.er 34+3 i dag.har hørt att de vurrderer igangsetting om barnet går over 20%.Jeg har helt panikk i forhold til keisersnitt,Så det skal bli godt å få målt igjen

Skrevet

I uke 35+5 var sf-mål 38 cm. Godt over normalen. Nå har jeg jo litt ekstra lag med polstring på kroppen fra før av. Men jeg håper jo ikke jeg får en baby på 5000 g. Det blir vel hardt å få ut. Er nå i uke 37.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...