Gå til innhold

Musikk under fødsel???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har hatt med noe musikk å høre på under fødselen.. En CD lizm.. Tenker på at jeg vil ha alt med av avslappning, for da vet jeg det til neste gang jeg skal føde.. Hvilken musikk er best? rolig og avslappende musikk? eller noe variasjoner av litt raskere sanger og sånn også..? Har bare tenkt ut 2 sanger jeg vil ha med.. og det er litt lite til en hel cd for å si det sånn.. hehe.. så hvis noen bare slenger på noen sanger dere liker best så hadde jeg vært veldig glad.. :)

vet alle har forskjellig musikk smak men legg inn en sang du liker best..

De jeg har kommet fram til er:

Goo Goo Dolls - Iris (begynt å høre på den i det siste og den er så fin!)

3 Doors Down - Here Without You (sangen til meg og sambo, veldig vanlig par sang men.. hehe)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også tenkt å ha musikk med. Men rolig musikk tror jeg ikke jeg orker i en sånn setting. Må ha noe med fart og heller litt rock'ete.

Jeg skal ha Within Temptation, og sangen Ice Queen i hvert fall.

Skrevet

Jeg skal mekke meg en cd eller to på forhånd, og ta dem med ja.. Hvis jeg synes det blir slitsomt å høre på er det jo bare til å droppe det. Tror jeg skal ha en skikkelig avslappende, og en med livlig musikk som jeg liker. Så har jeg valget da :)

Skrevet

Jeg ville høre på P4 sist fødsel. Typisk var det den eneste kanelen vi ikke fikk inn på radioen der. Vi var ganske lenge på føden, så ta med mer enn to sanger...ellers kommer du til å bli møkk lei dem for all framtid!! Vurderer å ta med noen cd'er denne gang.

Skrevet

Tenkte å ta med tivoliradio og mp3-spiller, så har jeg masse å velge i der og da. Liker godt Ane Brun til avslapping, jeg. "Lift me" f.eks.

Skrevet

Jeg skal også ta med hele iPoden, så kan jeg høre på hva jeg vil:-)

Har ikke vært på noe sykehus som har CD-spiller, så tror det er like greit med iPoden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...