mammaen til G & A Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Kunne du sende meg ny adressen din i en e-mail til meg saa jeg kan faa sendt deg julekort? Klemmer fra
Northernlights Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Det skal bli =o) Kjempeartig med julekort!
mammaen til G & A Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2007 He he - fint da faar jeg snart blitt ferdig med kortene=) Og saa faar du sett hvor store vindundrene mine har blitt=)
Northernlights Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Jeg har sendt en mail til deg =o) Gjett om jeg gleder meg til å reise nå....går fort,dagene.
mammaen til G & A Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 12. desember 2007 Har reisefeberen meldt seg enda?
Northernlights Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Ja! Jeg både gleder og gruer meg, og så har jeg gått hen og blitt elendig selv (snufsete og tufs),og i går natt fikk minsten feber og skreik og bar seg i to timer. Men han er bra nå,heldigvis =o) Jeg skal nok også komme meg over kneika,men jeg er nervøs,ja. Hater å fly... Kommer til å savne gubben,da. Men han klarer seg vel. Han sier han skal spise TV dinner på julaften..hrmf...Hadde heller sett at han dro på kinarestaurant isteden! Håper noen forbarmer seg over han. Han vil ikke dra hjem til mora si. Han er litt sånn glad i å være alene innimellom, så han nyter sikkert stillheten ... Tenk,han kan sove om natta uten å bli vekket,og sove så lenge han vil på morgenen! =o) Godt for noe!
mammaen til G & A Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 12. desember 2007 Har sendt deg e-mail. Naa roper julekortene paa meg=) Klemmer fra
Northernlights Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 Det var jammen rask postgang! Fikk det i dag =o) Tusen takk! Kjempefint bilde.Flotte barn =o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå