Lime26.juli-07 Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Jeg skal kjøpe fastmontert bilsete til poden. han er bare 5 måneder, men over 8 kg og lang..... (så jeg orker ikke bære han rundt lenger). hvilken stol har dere, og hvorfor er du fornøyd/misfornøyd med den??
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Vi har BeSafe izi Kid i den vektgruppen du er ute etter (de har en som heter kombi som er helt lik, bare at den kan monteres begge veier). Vi valgte den vi har fordi den er best i test, sitter mest stødig i bilen av alle de vi prøvde og kun kan monteres bakovervendt så slapp vi falle for fristelsen av å snu den før ungen var stor nok. Er superfornøyd. 3 åringen brukte den frem til nylig og mini på 6 mnd skal overta den nå etter jul.
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 besafe izi kid, combi- kjempestødig sete, men må bruke litt tid og krefter på å montere det da, hvertfall bakovervendt. Veldig fornøyd med setet, men bakovervendt sitter dem veldig bratt synes jeg. Snudde setet nå nylig da snuppa har blitt såååå lang, og da ble det en mye bedre stilling på det.
Mrs. Bouquet Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Akta graco cosmic comfort, kombisete fra 5 mnd til 5-6 år
Mrs. Bouquet Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Valget stod mellom den og izi kombi, vi endte opp med dette fordi det var litt lettere å montere og det er litt billigere enn det andre, var tilbud til 2400 kr, og tror det er det nå i desmber også. Det har samme funksjoner og forhandler anbefalte hts izi kombi og graco cosmic comfort på lik linje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå