Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #1 Skrevet 12. desember 2007 Tok bussen i dag, og så kom det på ei annen dame med barnevogn. Vi baksa litt fram og tilbake med vognene, men vi fikk da plass begge to. Hun spurte meg hvor gammel ungen min var, og jeg svarte 6 uker. Da sa hun: "Ja jeg så at du var så klønete, tenkte nok du var nybegynner!!" Eh....hørt om å tenke seg om før man snakker? Synes det var ganske frekt, jeg! Nå sitter vi bare å ler av det da, kløna ha ha;-)
mayaya Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Vel - mannen min fikk høre det i forrige uke han!! Og ungen er over 8 mnd!! haha
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Så frekt var det da ikke, hun mente det sikkert bare på spøk. Man innarbeider seg jo en teknikk for hvordan man manøvrerer ulike barnevognsituasjoner etter en stund. Det høres ut som noe jeg kunne funnet på å lire av meg, men selvfølgelig uten å mene noe slemt med det. Det er viktig å ha litt selvironi.
Gjest MyIian Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Hehehe min er snart 7mnd og jeg føler meg som ei kløne på bussen selv:-P
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Hehe... Hva skal jeg si da. Er tredjegangsmor og bakser fortsatt mye med den der hersens vognen ;-) Jeg er ganske flink til å plukke ut de som er førstegangsmødre likevel da,men jeg ser det på litt andre ting enn hvordan de manøverer en barnevogn ;-)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Nå vet jeg ikke hvordan det står til med de sosiale antennene dine, julemette, men dette var en frekk kommentar i mine øyne. Hvis man skal spøke, er det vanlig å vise det ved en latter etterpå, denne dama var grav alvorlig,
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå