Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 *dårlig hukommelse ikveld, selv om jeg akkurat leste nicket ditt, men gadd ikke å avbryte innlegget Har du den lista di med middagstips, uke for uke? Hadde vært suuupert å hatt den nå, nå som jeg er samboer! Kommer liksom ikke på hva jeg skal lage imrg.. Da jeg leste igjennom lista di fant jeg jo masse-masse bra=) BTW: Du er kjempeflink og kreativ!
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #2 Skrevet 11. desember 2007 Nisse Anniken var det jooo:p hehehe:)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2007 Jeg? *håpe-håpe* eller drømme.. Hmmm... hihi
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Skal dytte den opp for deg jeg=) grattis som samboer forresten, det er vel godt=)
Vålerenga12 m/ 3 små Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2007 Takktakk!! Du er suuper:) Åja, det er herlig:p Litt uvant enda, men bedre enn å bo hjemme hos mamma og pappa, hehe:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå