Lillegull og spiren Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Hei:) ser du er ny her og trenger en å øve deg på jeg har vært endel her inne selv å spådd,men har ikke vært her så mye i det siste..så om du vil prøve deg på meg,er det bare å gjøre det. Jeg får inn bilder og settninger og kan ofte se hva som skjer fremover. men har tatt en liten pause nå. jeg lurer på om du vil se på meg jeg? jeg er født 08.04.84 jeg lurer på nå rjeg blir gravid?dukker det opp noe mere når du først er inne på meg? på forhånd takk:) mvh
kaos83 Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 jeg ser en jente med langt lyst hår i hestehale, kan det være deg? jeg tror du blir gravid i februar men er litt usikker kan og være januar og mars også.... Iallfall i begynnelsen av året med en jente jente. Husk jeg er helt ny på dette:) Men fint med tilbakemelding, og du om du har lyst så kan du jo ta en titt på meg og? Jeg lurer på kjærlighet og graviditet...
Lillegull og spiren Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 12. desember 2007 he.he ja jeg sitter her med mi lange lyse hår i en hestehale..så det er meg ja:) helt riktig:) ååå så spennende da..håper du har rett at jeg blir gravid snart...har el i disse dager,så jeg håper at jeg får en spire nå snart:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå