Gå til innhold

Tilståelsen til chanzei


Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er veldig mange som påstår at tilståelsen også er jug. Stemmer dette? I så fal. Hvorfor gidde?? Jeg skulle gjerne ha sendt en pm i stedet for å lage en tråd, men det går ikke, for hun har ikke profil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor ikke la det gå, hun har sagt det hun ville si, og er nok ikke på dib nå.

Skrevet

Herregud, det er jo allerede tusen spekulasjonstråder, hva er vitsen med å lage enda en??

 

Noen sier ja, andre sier nei.

Get over it!

Skrevet

Sier det samme: la det ligge.

 

Livet mitt er hverken verre eller bedre naa, og tviler paa at det betyr saa mye for alle andre ogsaa.

 

Haaper bare at hovepersonen selv har det bedre naa...

Skrevet

Hvem er denne jenta egentlig? Var det hun so het pølsa og tjompen eller noe sånt før? Bare nyskjerrig=)

 

Ellers så bryr jeg meg fint lite om hva hu har gjort osv osv...like anonym for meg som hvem som helst her inne.

Skrevet

Sorry, jeg ble vel bare veldig såra de jeg fant ut dette her. Ja, jeg vet det er på nettet og at man ikke skal tro alt man leser. Men så har jeg tydligvis brent meg nå da. Men så tenkte jeg at hun sikkert har hatt det vanskelig og at det i det minste var fair å stå frem på den måten. Men så er det så mange som sier at hun juger i "tilståelsen" også. Så jeg bare lurte.

 

Men jeg tenkte jeg i det minste skulle la være å signere anonymt på kranglesiden da ihvertfall.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...