Gjest Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Det er veldig mange som påstår at tilståelsen også er jug. Stemmer dette? I så fal. Hvorfor gidde?? Jeg skulle gjerne ha sendt en pm i stedet for å lage en tråd, men det går ikke, for hun har ikke profil.
mayaya Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Hvorfor ikke la det gå, hun har sagt det hun ville si, og er nok ikke på dib nå.
Monajenten Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Herregud, det er jo allerede tusen spekulasjonstråder, hva er vitsen med å lage enda en?? Noen sier ja, andre sier nei. Get over it!
Northernlights Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Sier det samme: la det ligge. Livet mitt er hverken verre eller bedre naa, og tviler paa at det betyr saa mye for alle andre ogsaa. Haaper bare at hovepersonen selv har det bedre naa...
cherry coke Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Hvem er denne jenta egentlig? Var det hun so het pølsa og tjompen eller noe sånt før? Bare nyskjerrig=) Ellers så bryr jeg meg fint lite om hva hu har gjort osv osv...like anonym for meg som hvem som helst her inne.
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Sorry, jeg ble vel bare veldig såra de jeg fant ut dette her. Ja, jeg vet det er på nettet og at man ikke skal tro alt man leser. Men så har jeg tydligvis brent meg nå da. Men så tenkte jeg at hun sikkert har hatt det vanskelig og at det i det minste var fair å stå frem på den måten. Men så er det så mange som sier at hun juger i "tilståelsen" også. Så jeg bare lurte. Men jeg tenkte jeg i det minste skulle la være å signere anonymt på kranglesiden da ihvertfall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå