jone1 Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 hei jeg tror jeg kanskje er gravid! når jeg gikk med sønnen min måtte jeg prome nesten hele tiden. ganske flaut egentlig. det ble mest på slutten da. litt privat innleg kanskje he he. lurer sånn på om jeg er gravid, har hyppig vannlating og er ganske sur og irritert hele tiden har ømme brystet og skal ha mensen om to dager, har ikke hatt det slik før en menstrasjon. lurer sånn!!! det passer egentlig ikke for meg og bli gravid nå, hadde en utrolig vanskelig fødsel for 2 år siden og sliter enda med og komme over den. takk for svar=)
Hedda+en til...i sept 08 Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Hei, jeg var klar over at jeg var gravid i fem dager før jeg mistet i uke 4+2. Og i løpet av de dagene prompet jeg utrolig mye. Pleier nesten ikke prompe i det hele tatt, så derfor la jeg så godt merke til det. Og prompingen forsvant med engang jeg mistet. Så det kan jo være at du er gravid... Men for håpe du får det svaret du ønsker deg, lykke til i hvert fall
lana<3 Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 rene luftputen rundt eggløsning, mens og med graviditet jeg også....rett før jeg tar av mange ganger...vi har diskutert det mange ganger her inne og det er mange som har det slik.....ikke vær redd for å ta opp noe...her inne snakker vi om aaaaalllt:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå