barn_3 Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Jeg skriver julebrev felles til alle, syns selv det er koselig å høre litt mere enn "bare" god jul og godt nytt år..(.ikke misforstå da, blir seff glad for alle ønsker uansett)
mayaya Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Julekort. Jeg hater masseproduserte brev ;-) Hihihii
ano`num *17.03.10* Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Begge deler. Skriver et brev om hvordan vi har hatt det i det siste året. Forteller om nye ting og større happeninger. Så lager vi julekort med bilder av kidsa Jeg håper flere vil begynne å skrive julebrev! Er mange vi ikke har så mye kontakt med jevnlig; familie som har flyttet langt, de vi har vokst litt fra i hverdagen pga forskjellige livssituasjoner osv. Kjekt å få høre litt mer fra alle de (";)
WP-TLogPeanut Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Julekort til alle utenom tanta mi som bor i sør Hun er en travel dame og får ikke ofte tatt turen til Trheim så oppdaterer litt i julebrev bare til henne
XXIII.VI.MMVI * XXI.XII.MMVII Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Her sender vi ut kun julekort...
Monajenten Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Jeg syns også det er koselig med et par ord mer, men ikke når det er masseprodusert til "alle" man kjenner, og jeg vet at det ikke er skrevet personlig til meg. Da holder det i grunnen med et godt gammeldags julekort for min del! :-)
mammaen til G & A Skrevet 12. desember 2007 #9 Skrevet 12. desember 2007 Julekort her=) Har noen venner som skriver brev paa rim - lurer paa hvor lang tid det tar dem aa skrive dem siden de som regel er en hel side. Men elsker aa faa julebrev fra kusinene til gubben. De avler og viser griser, saa det er alltid en god latter aa faa ut av de brevene.
Julie Angelica:) Skrevet 12. desember 2007 #10 Skrevet 12. desember 2007 Varierer litt, men jeg har alltid litt mer tekst enn god jul og godt nytt år. I år blir det bilde av vesla med noen linjer under:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå