Gjest Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Om du ikke allerede er i fødsel så ville jeg bare ønske deg lykke til i morgen om de sitter deg i gang. Krysser alt jeg har for det går bra jaffal Nå er jeg nede i en sifra tall 8 dager igjen til termin.. Men ikke noe antydning til at han vil komme ut med det første Tenker masse på deg nå, er like spent som deg og sikkert )
Niem og Patrick Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Heihei! Ingen fødsel enda nei.. hehe.. har prøvd forskjellige kjerringråd i dag, så er spent på morgendagen:) ååå, så spennende, jeg har 10 dager nå Krysser fingrene for oss begge nå
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Har gitt opp kjerringrådene :s Sex har ikke hjulpet en gang jo.. Og har aldri spist så mye hvitløk som jeg har gjort de siste dagene Får bare slå meg til ro med at han kommer når han kommer ) Men tror ikke du kommer til å gå i ti dager til da
Niem og Patrick Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Nei jeg håper jeg slipper 10 dager, litt slitsomt å måtte gå inn og ut av sykehuset hele tiden.. Så vi får satse på at den kommer snart=) Du får prøve å spise lakris eller kanel Hehe.. jeg har spist grøt i kveld, så får se om det funker
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Jeg spiste kanel med litt grøt forrige uke, ble bare kjempe dårlig i magen *hihi* Lakris har jeg fått helt avsmak på :s Men hjalp ikke forrige gang jeg gikk gravid. Da gikk jeg ni dager over Men har kjempe vondt i ryggen nå.. Meeeeen det er der hele tiden, så er nok ikke noe på gang Var på kk i uke 28 og da mente de at jeg kanskje kunne ha nyrestein. Har de samme smertene nå.. Går å laller litt i sengen nå, så får jeg bare ta natten som den kommer Åsså må dere ha masse masse lykke til i morgen )))
Niem og Patrick Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Da var vi hjemme igjen idag også.. Blodtrykket har holdt seg stabilt, så jeg fikk komme hjem. skal tilbake på fredag igjen og da skal de ta nye blodprøver og se hva de vil gjøre.. Så da er det inget annet å gjøre enn å vente litt til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå