jannefødeklar Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 når er det utbetaling fra nav (permisjonspenger) denne mnd, og er det halv skatt?
Gjest Sekretøsa Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 De strides, de lærde... Jeg har hørt, og lest, at de kommer i morgen. Noen sier de kommer i løpet av uka.. men, det er halv skatt
jannefødeklar Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2007 Hmm.Kommer de i morgen, kan jeg kjøpe ferdig ALLE julegavene da ( har barnefri..) pluss finne julebordkjole og julepyntstæsj... Men kommer de senere, varer de lengere på en måte ,hehe... What to want,what to want...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå