Northernlights Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Klarer faktisk aldri aa tenke annet enn at i den setningen,naar dere skriver om "Sambo",saa mangler baade Jumbo og Amandus dukkemann.... Og paa forumene nedover der til venstre,saa er det et forum som heter "Ass.Befruktning". Jeg som bor i USA tenker littegrann annerledes naar jeg leser det der...synes det er komisk aa befrukte rumpa,men det er det jeg leser! huff...hehe
Audacious Angel Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 He, he nå lo jeg godt ;-) Ass befruktning. hi,hi
mayaya Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Hahahaha Amandus var en dukkemann og langefinebukser hadde han og hvor han gikk og hvor han stod, amandus bare lo og lo og lo!
ano`num *17.03.10* Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Hehe, artig!! Det er faktisk utrolig mange norske ord enn kan misforstå på andre språk. Uten at jeg kommer på eks nå, selvfølgelig. Husker du meg fra tiden din på BIM? Sulamitten..... Har hatt litt lyst å spørre deg en stund.... Men, det er jo såå lenge siden. Har vell blitt 2-3år gammel gutten din nå?
Northernlights Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2007 mayaya,det er den sangen om trekkopp-bilen til Johan ;o)
Northernlights Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 11. desember 2007 Ja,husker det nicket =o) Han fylte 2 i oktober.
mayaya Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 vesle jumbo her vesle sambo her og trekkoppbilen den var både her og både der må ikke forveksles med mayayaversjonen; vesle jumbo her vesle sambo her og amandusmannen han var både her og både der
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Hehe. Minte meg på noe søstern min ofrtalte engang. De hadde en utanlandsk dame som jobbet i bhg sammen med min søster en periode. Denne damen snakket litt engelsk og svært lite norsk. på vår dialekt bøyes verbet å fyke (altså snø og vind sammen) til "har føkke" i en bøyning. Så en dag de satt på pauserommet ble det kommentert at det hadde føkke så masse i natt at flere veia va igjenføkke. Den utenlandske dama ble stor i øyan og lurte svært på ka de egentlig snakka om. Ho trodde vist de sa fuck, og det visste ho ka va....
Regnbuemor til 2 Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 He smelled the door on his way out, and dissapeard like a prick in the sky! He was so on a beartripp. (= han smalt døra på vei ut, og forvant som en prikk på himmelen. Han var så på bærtur!)
Northernlights Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. desember 2007 How much is the clock?
Northernlights Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 11. desember 2007 Som naar det staar: "Hva skal jeg gi sambo i julegave?" Da tenker jeg: montro hva Jumbo fikk? Samme ting som Amandus? Eller skal de ikke faa noe til jul i aar,kanskje???
mayaya Skrevet 11. desember 2007 #12 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har i grunnen nok folk på lista, om jeg ikke skal kjøpe til dem også.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 12. desember 2007 #13 Skrevet 12. desember 2007 He took the fast window to the Black country. ( han tok Hurtigruten til Sortland)
Northernlights Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 12. desember 2007 I dont use pigs in the decks here. But I did in Norway.
Lullabybaby♥ Skrevet 12. desember 2007 #15 Skrevet 12. desember 2007 Hihi.. En jeg kjenner fikk en pågående selger etter seg en gang... Men han hadde ikke penger på seg så han sa "i'm black".. hihi...
Northernlights Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #16 Skrevet 12. desember 2007 Im white,but black ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå