mamma til s@lma Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Har nettopp lest innlegget om at det er så mange her som ikke har noen venner.. Dere som inviterer til å sende pm til dere.. kan andre gjøre det og ? Tror det er mange som ikke har særlig stor vennekrets.. Hva sier dere ? Og hvorfor anonyme, egentlig ?
Bajs! Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Hei! Er nok meg som driver og "gjemmer meg" bak anonym... Grunnen til dette ligger vel i dette med lite venner og min ikke så altfor enorme selvtillit. Gir vel litt "trygghet" å gjemme seg litt, selv om jeg vet det ikke akkurat er måten å skaffe seg flere venner på... Veldig hyggelig å se at det er så mange fra Bergen her, og som gjerne vil ha kontakt. Send gjerne pm til meg også )
Vann_lillje_gull_jenta Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 hei hei fra bergen jeg også hadde vert koselig å treffe andre med barn også
Elisabeth har 2 snart 3:) Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 hei jeg er fra bergen også, bare gi meg en lyd, koselig å treffe nye;)
Leandermamma Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Jeg er som sagt fra Bergen og alle som vil kan sende meg pm, bare kjekt med nye bekjentskap :-)
mamma til s@lma Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #6 Skrevet 12. desember 2007 He he, vet godt hva du mener med det. Er ikke noe bedre selv, jeg, er ganske ny her på DIB og har flere ganger hatt lyst å gå på DIB treff, og så.. ja. Det hjelper ikke om man bare lover seg seg å være med neste gang, og det blir aldri noe til.. Er liksom alltid litt redd for at selv om det er alltid noe å snakke om her på nettet, og alle virker hyggelig (hvis vi ikke krangler da )så hvis jeg treffer andre "live " så ellers finner vi ikke noe å snakke om og det blir pinnelig stille, ellers kommer vi ikke overens.. tja, litt dumme tanker dette her, men tror det er hovedgrunn hvorfor jeg aldri klarer å komme meg på DIB treff. Men , dere som pleier å gå på DIB treff i Bergen, er det mange som kommer alltid? Er dere godt kjent med hverandre?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 hei hei jeg er også fra bergen , er er 21 år og har en liten gutt på snart 9 mnd =)
*Sjokomelk* Skrevet 12. desember 2007 #8 Skrevet 12. desember 2007 hadde kanskje hjulpet og ikke vert anonym hehehe !!
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #9 Skrevet 12. desember 2007 hei,eg er også fra Bergen,har flytta hit. Har en sønn på 9 snart 10mnder,vil gjerne bli kjent med andre som har barn...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #10 Skrevet 12. desember 2007 hva med DIB treff på Era neste uke?
These Skrevet 12. desember 2007 #13 Skrevet 12. desember 2007 Meetho og go'gutten ser du er fra isdalstø? ikke så langt fra meg det...
Anonym bruker Skrevet 13. desember 2007 #16 Skrevet 13. desember 2007 dytter tråden opp igjen jeg.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå