lille meg.. Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 den sentrifugerer så dårlig,har 1600 omdreininger mot 1200 på min gamle,alikevell kan jeg faktisk vri vann ut av tøyet???noen som aner om jeg kan ha gjort noe feil???har sjekka at den er stilt inn på max på omdreininger iallefall...hmmmmm...
pøber´n & je Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Kanskje feil program. Om du har satt den på svak sentrifugering, hjelper det ikke å sette den på max på omdreiningsknappen. Om du har flere knapper da
lille meg.. Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2007 hmmm,har bare vasket med program merket med normalsentrifugering så det skulle vell være i orden.....sukk savner mi gamle maskin;-)skjønner det bar eikke...
ano`num *17.03.10* Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Ville sjekket bruksanvisning og knapper først. Var det ikke noe i veien, ville jeg klaget til forhandler. Er jo helt sikkert feil på vaksemaskiner også til tider....
lille meg.. Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #5 Skrevet 11. desember 2007 har sjekka den bruksanvisninga 100 ganger tror jeg:-)nei får få mannen til å kikke på det når h an kommer hjem ,så får vi ta kontakt med forhandler om han heller ikke finner ut noe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå