Gå til innhold

Mor til sambo fyller rundt år..


Anbefalte innlegg

Skrevet

I den anledningen har han og hans søster planlagt en gave som de skulle spleise på. Det er noe jeg tilfeldigvis fikk vite i dag da jeg spurte hva vi skulle kjøpe i år. Vi har felles økonomi, og ikke verdens beste råd, spesielt ikke nå før jul.

Vi må betale 1100,- for gaven i tillegg til julegave.Julegaven blir heller ikke billig. Tror de hadde finne noe til 1200, så det blir 600,- til på oss. (greit å få med at i den familien måles hvor glad man er i hverandre i hvor dyr gavene er. )

Da jeg spurte han hvorfor jeg ikke har fått være med på å bestemme noe sa han bare at mor ønsket seg disse tingene, og han syns det er greit.

Føler meg overkjørt, og tenker at nå må jeg kutte ned på gavene til min famile for at vi skal ha nok penger.

Egentlig er det ikke pengene jeg er lei meg for, mest at ting har blitt bestemt uten meg..

 

Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sagt det til han?

 

Har dere dårlig råd, så er det jo litt rart at han ikke har nevnt det for deg... Mye penger å bruke på gaver, spør du meg. Her blir det max 500 kr. per forelder...

Skrevet

I min familie har vi en grense på 300 pr pers. Det er ikke fordi vi er gjerrige, men fordi at vi måler ikke kjærligheten i hvor dyre gavene er. Vi setter mer pris på det å være sammen på julekvelden, enn å åpne dyre pakker.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...