Gå til innhold

Julegave til sambo?! Forslag?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i all verden skal jeg finne på til han i år.... Har det han trenger og ønsker av mobil og utstyr, ski, pc og utstyr, klær, sko og alt sånt...

Hadde jeg visst vi hadde barnevakt en helg skulle jeg booket en tur til bare oss to, men det er ikke så enkelt.

Hva skal dere gi fra dere selv, og fra barna?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøper stort sett verktøy til han, i år har jeg kjøpt ei kapp- og gjær sag, det vet jeg at han ofte låner av sin far.

Fra barna får han en genser og en cd.

Skrevet

radiostyrt bil. :) en ordentlig en. ikke sånn tull som de selger til barn. alle gutter og menn digger vel leketøy?

det er fra meg og lillegutt.

en kompis av en kompis starter nettbutikk, skal kjøpe der. han skal visst være billigere enn de andre.

Skrevet

forresten, det er www.umo.no. men han har ikke starta enda. tror det ble sagt noe om i løpet av en uke.

Skrevet

Radiostyrt helikopter! Det ønsker samboeren min mest av alt;) Han er nesten 30........:-)

Skrevet

Samboeren min ønsker seg også sånne radiostyrte ting:)) han har skrevet opp en liste til meg idag...hehe. biler helikopterer osv..men koster ikke sånn maange tusen da?

Tenkte jeg kanskje skulle kjøpe hjemmekino(max 2000) hvis de radiostyrte tinga blir for dyre:)

Så skal jeg kjøpe raske menn og simpsons the movie til han fra kasper:)

Skrevet

kompisen min skal kjøpe seg et helikopter av han som starter nettbutikk, tror han sa det kosta rundt 300-400 kr.. det er jo ganske billig da.

hehe, gutter altså.. blir aldri for store til leker..

Skrevet

Oj det var jo billig da..Trodde det var 2000 kr for et jeg....men sambo vil ha med bensin da..så det er kanskje dyrere:)

Ja det er ett eller annet med gutter og sånne leker:) Bra de koser seg.hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...