jone1 Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 jeg lurer sånn på om jeg er grsvid, har hyppig vannlating nesten hele tiden, har hatt ubeskyttet sex , men mannen min har tatt den ut hver gang det måtte gå for han. jeg har også veldig ømme bryster, men det har jeg alldid før mensen. har en del mens muringer i magen . føler også at det kommer en litt sterk lukt fra unerlivet? hva kan det være? takk for svar =)
lana<3 Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 ingen kan gi deg svar på om du er gravid mer enn en graviditetstest...men vi her inne er flinke til å få folk til å håpe...he he....lykke til du:)
jone1 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2007 hei jeg skal ha mensen om to dager. men jeg pleier aldri og ha så hyppig vanlating før menstrasjon. jeg har en sønn fra før, når jeg gikk gravid med han hadde jeg nesten samme symptomer. skal ta graviditetstest kanskje den 13.12. vis jeg ikke har fått menstrasjon.
-Diddelidu- med spire!! Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Hei! det kan godt hende du er gravid ja, hyppig vannlating og ømme brystvorter er jo symptomer Men du sier det kommer sterk lukt fra underlivet, og det sammen med hyppig vannlating kan også være symptomer på urinveisinfeksjon.. Har du smerter ved vannlating? Men ta en test du:) Den KAN jo slå ut positivt 3 dager før IKM..
lana<3 Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Heia igjen...får håpe den viser positivt da...vi blir rene tissemaskinene når vi er gravide he he:) hvis testen viser negativt og du fremdeles har problemer med at du tisser hyppig ville jeg sjekket for urinveisinfeksjon..de fleste har vondt når de tisser da men ikke alle....
jone1 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2007 takk for svarene jeg har fått =) Jeg har ikke noe vondt når jeg må tisse. bare at det er veldig hyppig, føles nesten at jeg må hele tiden, vkner om natten og må på toalettet 2 ganger om natten. men jeg er ikke noe kvalm ellers, men føler meg ganske sur og irritert ovenfor mannen min som bare er snill og grei! jeg blir alltid veldig sur like før menstrasjon. for meg passer det ikke helt og bli gravid enda. ville helst ha ventet 1 år til.
lana<3 Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 jeg har kronisk uvi og må ta hiprex for å ikke få tilbakefall....og jeg har heller ikke vondt når jeg tisser....ingen kniver,nåler, varme eller noen ting....men tisser du i en kopp f.eks kan du lukte at urinen har en sterk lukt hvis du har uvi, legg også merke til om det skummer mye, det betyr protein i urinen og det skal ikke normal urin ha... mine symptomer på mild uvi er kun trykk i underlivet og små vondt i ryggen vanlig uvi hos meg arter seg med hyppig tissing(spesielt om natta), trykk i underlivet,vondt i ryggen, småkvalm... kraftig uvi hadde jeg for noen mnd siden og jeg var sikker på at jeg var gravid da hadde jeg: kastet opp hver morgen, hadde dødelig vondt i ryggen, bekkenløsningsmerter,svimmel og trett..... etter dette har jeg funnet ut at hos meg er uvi symptomer og graviditetssymptomer nesten like...... håper det er en liten hos deg da og ikke uvi(uvi er no herk og babyer er no skjønne små engler).....og jeg er sikker på at tester du negativt denne mnd så om du ikke allerede er blitt verpesyk til nå blir du det til neste mnd:)
jone1 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. desember 2007 takk for alle svar her inne. lurer på en annen ting, har prompet veldig mye denne månden også, det gjorde jeg også da jeg gikk gravid med sønnen min. men det ble mest på slutten av svangerskapet. har du fått noen tips fra legen din hva du skal ta og spise eller noe for ikke så hyppig vannlating? takk for svaret ditt =)
lana<3 Skrevet 11. desember 2007 #10 Skrevet 11. desember 2007 hyppig vannlating er bare et symptom på at kroppen jobber veldig hardt med noe *blink* *blink* eller at kroppen prøver å kvitte seg med noe....hyppig vannlating er utrolig irriterende spesielt når man skal sove...og det eneste som hjelper er å la ver å drikke 2 timer før man legger seg....men hvis det skyldes uvi så bør man bare la urinen renne og drikke mest mulig for at systemet skal skylle seg.... prompingen er der mer å gjøre med hvis det blir et problem...her kan man gjøre kostendringer som lager mindre tarmgasser..... promping under svangerskap er egentlig at tarmene jobber saktere og magesekken blir slappere for at barnet skal få tid til å ta næringstoffer h*n trenger....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå