Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 har babyen deres dager hvor de er mer rolige enn vanlig? jeg har knapt merka han idag, men har kjent han ved flere anledninger, men bare såvidt når han først rører på seg. Har dere det slik? er det noe å være bekymret over, jeg har jo kjent at han er der.. bare myye mindre enn vanlig. uke 31
brummemamma- Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Miin baby har det slik i alle fall - og det varierer fortsatt nå i uke 40. Jeg skjønner godt at du er litt bekymret, for det har jeg vært mange ganger, men så våkner han til igjen og da går det over. Jordmor sier at variasjon er vanlig.
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Jeg har det sånn. Den ene dagen er han helt propell, mens neste ganske rolig. Legen sa til meg at babyen er som alle mennesker, noen dager har man mer energi enn andre. Så så lenge du kjenner bevegelse så er det vel ike noe å bekymre seg for, det gjør ikke jeg i alle fall. Men synes du det er veldig stille så er det jo bare å ringe føden, ikke bra å gå å bekymre seg:)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Han har hatt et par rolige dager før også, men da har en sjokolade eller et iskaldt glass vann gjort susen, men ingenting hjalp noe særlig igår. Heldigvis ble han aktiv da jeg la meg igår kveld, også våknet vi samtidig imårres, så da ble jeg roligere. Han virker litt daff, men nå har han værtfall vært endel aktiv. Det er kanskje dårligere plass nå, 32+0 idag. så det blir vell kanskje litt forandringer til tider.. jeg sier jo til meg selv, jeg ligger jo også strak ut på sofaen noen dager uten at noen tror det er noe alvorlig feil, men så blir man så lett bekymret over å ha ansvaret for den lille i magen.
sikat Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 H*n hadde en skikkelig rolig dag her på mandag. Begynte å bli litt bekymra og var omtrent 1 minutt unna å ringe føden, da d kom noen skikkelige spark igjen(hadde bare vært noen få smådult tidligere på dagen). Ble liksom aldri noe kjempeliv den dagen, men det ble tatt igjen dagen etterpå gitt ;p Er forresten i uke 34. Vil vel tro at aktivitetsnvået varierer en del for de små også, sånn som det er med oss. MEN d viktige er vel at om du blir bekymret så ta og ring føden(heller en gang for mye enn en gang for lite!)
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 takk for svar snille jenter:) høres ut som det er " normalt" å ha noen rolige dager. skulle vell bare mangle så aktive som de er flere ganger daglig. de blir vell slitne de også.. Tror egentlig det har begynt å tatt seg opp igjen nå. det hjalp iallefall med kalender sjokoladen istad den forsikra meg vell en god del om at han fortsatt er den aktive krabaten jeg er vant med men igår, da var jeg jammen minutter unna å ringe føden. ekkelt... gikk opp for meg igår hvor stort ansvar vi egentlig har.. ikke rart vi blir bekymret...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå