Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Jeg klør som bare d på magen..!! jeg våkner også mange ganger på natten for å klø å tar på MYE krem (Eurax). Men det er ikke lenge kremen varer, og jeg har begynt å få en del blemmer der jeg klør. Det er en kløe som er skikkelig vond, og plager meg stort. Er dette noe jeg burde bekymre meg for, eller er dette normalt?
superk Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 for to uker siden våknet jeg opp med blemmer på ryggen. jeg ringte lege etter noen dager og det var et lite utbrudd av helvetesild. Det er ingenting å gjøre med for oss som er gravide da en må ta tabletter for det (de er også kjempedyre), det er ikke farlig å ha dette, men det kommer av enten at imunforsvaret er svekket etter eks sykdom eller det kan komme av stress. selv var jeg 50% sykmeldt da jeg fikk dette og jeg var missfornøyd med den jobbsituasjonen jeg ble satt i. fikk antagelig utsettet pga stess. jeg fikk ca ti blemmer på et felt på ryggen. så ut som myggstikk. så de ikke så godt selv jeg da, pga plasseringa, men etter ca ei uke ble de tørre og kom skorpe på de. Nå er de nesten borte. Jeg råder deg til å gå til lege, selv om man ikke kan gjøre noe med det. Tenk over om det kanskje er noen psykiske grunner til at du kan ha fått utbruddet (eks bekymringer, slitsom jobb ol). Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Takk, får prøve å komme meg til lege. bare for å få sjekket d.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 superk: Var d vondt når du dusja? altså, når du fikk varmt vann på? D var d nemlig med meg merka jeg. men d gikk over iløpet av dusjen..
superk Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Hei igjen. Det hverken klødde noe særlig eller svidde noe på meg, men jeg hadde bare et svakt utbrudd da. Man kan føle seg uvel av det og det kan "brenne" (merk navnet: Helvetesild). Mitt utslett begynte å klø når det begynte å tørke inn, men ikke noe ille. Både pappa og bestemor har hatt dette og de har både klødd noe j... og det har vært en brennende følelse. Det er ikke noe farlig, men greit å sjekke det opp. Det er visst bare de som har hatt vannkopper som kan få dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå