Gå til innhold

I dag ble jeg skikkelig overrasket!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spurte ei dame i dag om ho kom til å drikke akevitt på julaften, og ho ble så fornærma. Ho ville ikke svare på det, og sa til meg at "det er helt privat". For noe tøv! Om man drikker akevitt eller ikke på julaften er vel ikke noen stor og viktig privatsak for de fleste. De voksne nordmenn drikker akevitt til julemiddagen, så derfor skulle ikke dette være noe å bli så fornærmet for å bli spurt om. Nå nærmer det seg jul, og da skulle det vel ikke være så underlig å spørre om dette.

Folk kan være sære. Er dere ikke enig i at det var tullete av denne dama å bli sur på meg fordi jeg spurte henne om ho skulle drikke akevitt på julaften?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen som er sær her så er det vel deg. Og nei, syns ikke denne damen var tullete.

Du sier jo ikke noe om settingen her. Høres ut som en helt fremmed dame, og da er det i allefall ikke rart hun blir litt fornærma! For alt du vet kan det være hun eller andre i familie/hun kjenner som har problemer med alkohol!

Skrevet

Nei, ho var ikke fremmed. Ho er en jeg har kjent i 3-4 år nå. Ho er leder for en lekegruppe som drives i Røde kors. Så jeg kjenner henne ganske godt, men ho ble likevell sur.

Skrevet

Og hvilket grunnlag har du får å komme med denne påstanden?? "De voksne nordmenn drikker akevitt til julemiddagen"

Skrevet

Synes ikke du er sær, er nå bare et vanlig spm. Privatsak....eh nei!

Og alle vet jo at det er tradisjon i norge med akevitt, men selvfølgelig ikke alle drikker det.

Skrevet

hihi....alt man kan bli oppgitt over..hehe

synes ikke du er sær nei..

For meg virker det ihvertfall som det er noe de fleste har til julemiddagen, ikke noe å holde hemmelig vel..hihi

Skrevet

Selvom det er relativt normalt å drikke akevitt til julemiddagen KAN det hende det ligger mer bak denne damens reaksjon enn det HI, og dere andre, vet.

HI sier jo ikke noe om hvordan samtalen foregikk, kan jo hende HI startet samtalen med "hei xx, drikker du akevitt på julaften da?".

Men så syns jo jeg HI er merkelig i utgangspunktet da, på grunnlag av tidligere innlegg, så sikkert derfor jeg syns HI er sær.

Skrevet

hehe,,ser for meg en dame som gjerne drikker hele flasken jeg,kansje derfor hun reagerte...hihi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...