Gjest Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Har ikke krangla med gubben eller noe;-) Han har fått spysyka! Og etter en helg med en liten gutt med spying, orker jeg ikke høre på det mer. Så dette kan bli en festlig natt ;-) *Håpergubbenerfriskimorgendansen* Og nei, jeg skal IKKE ha det!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Hold deg langt unna han, du skal ikke ha det nei for det har jeg bestemt. Du får danse jegskalværefriskdansen også da.
WP-TLogPeanut Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Oh gosj! *danserdansensammensmedogkrysserfingrene* Skal også sove på sofan,men det er fordi senga mi er full av gaver og innpakningspapir,og jeg ooorker ikke ta det ikveld *anfallavlatskap*
nickoline og supermann Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 jeg prøvde sofaen i natt. ikke fordi vi hadde krangla heller, men fordi han snorket verre en en sirkelsag.......... men holdt på å fryse ihjel og krøp tilbake........ vi her nemlig dobbeldyne så jeg måtte ha pledd. ikke kunne jeg fyre fordi jeg var redd for å vekke Andreas. Han sover dårlig nå siden han er syk. Lykke til! håper du slipper unna den fæle epedimien. Men tvilsomt siden den luftsmitter!
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Skal ta den dansen og ;-) Stakkars, synes synd i han der han løper att og fram på do med bøtta foann seg. Må jo flire litt og, ser jo litt komisk ut. Ikke fult så komisk å være den som springer da......
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Haha, hører det for meg, sagbruket går. Jeg har tydd til sofaen før, fordi han skjærer sånn tenner, eller smatter, eller sparker rundt seg. Og jeg sover så lett som bare det. Jo, jeg har bestemt at jeg ikke skal ha det. Har nok med borreliose som holder på å gjøre meg sprø! Og en soppinfeksjon som ikke ligner grisen etter all antibiotikaen. Jada, info dere ikke trenger, jeg vet... Hihi
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Hehe, bare 13 dager til jul, så da kan du sove i senga igjen uten pakker. Hvis ikke du og tuppa får så masse gaver at det blir fullt likevel ;-)
WP-TLogPeanut Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Hehehe De skal nok bort i morgen den dag Tåler rot og pakker litt overalt , men ikke i senga mi Angrer på de ble lagt der, men skulle jo være så flink og pakke inn i dag hihihi..skjært sæ
*Rutletutt* Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 Uff - spysyken er det verste som finnes! Håper mannen din blir raskt frisk og at du ikke får det.
bambi på isen Skrevet 11. desember 2007 #10 Skrevet 11. desember 2007 Min har også fått spysyka, men han krøyp til sengs tidlig, håper han er over det verste nå!! Midterste hadde det natt til lørdag, minste snuppa hadde det natt til mandag, jeg og eldstemann har gått klar så langt!! Krysser fingrene for at det forsetter sånn:-) Krysser fingrene for at du slipper unna også!!
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 11. desember 2007 #11 Skrevet 11. desember 2007 sikkert litt av et syn ja, hihi. du er blitt immunn du mot spysjuke nå i og med at du hadde en unge i helga som hadde det. Verste jeg vet er å høre mannfolk spy, grøss,
Verdens peneste gutter er mine Skrevet 11. desember 2007 #12 Skrevet 11. desember 2007 Håper dere slipper unna faenskapet. Er noe herk og ingen mammaer har tid til sånt herk nå før jul
tvilling73, 05/07 Skrevet 11. desember 2007 #13 Skrevet 11. desember 2007 Vi hadde også delt rom, men d varte i uker, ny baby og slit med ammingen. Og ei på 22 som var mye våken på nettene - begge ungene var syke. Nå er han i nordsjøen og der spyr de for livet, jeg har hatt syke unger siden han reiste og ingen ønske om å spy i tillegg :-) Mange venner her som har hatt det også.. Han har ikke fått det enda men på en plattform er de jo veldig innpå hverandre.. Får vi det så blir det ikke julepresanger på noen he he
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #14 Skrevet 11. desember 2007 Her lå 7 av 9 unger i barnehagen på fredag, pluss avdelingslederen. En sykehusavdeling er stengt pga smitte, hører om det hele tiden. Heldigvis har gubben vært frisk til nå, og alle julegaver er i hus. Bare levering igjen, og det er ikke så lett, når vi bor i gokkenland. Skulle egentlig få besøk i morgen av en niese med to søte små, men anbefaler ikke de å komme til dette her. Så det var andre gang vi måtte avlyse med de. Plattform med spysyke må jo være toppen på kaos. Kan jo ikke bare stenge plassen på en to tre heller. Uff, er noe dritt, rett og slett Nei, vi mødre er immune, kan vi ikke si det da?
mammaen til G & A Skrevet 12. desember 2007 #15 Skrevet 12. desember 2007 Oj, krysser fingre for at du ikke faar det!!! Du faar a vske hender saa de blir gode og raa, men det er verdt det=) Og saa faar du koke alle sengeklaer og gjerne gubben med - UT MED BASSILUSKER!!! Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå