Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Ammer min lille jentenpå 5 måneder samt at hun får et grøtmåltid på kvelden (dette har hun fått en måneds tid nå). Har en litt avtakende vektkurve, men er blid og tilfreds stort sett. Men siste uken vrenger hun seg vekk fra puppen, vil stort sett ikke ta flaske (da har vi flaks isåfall, har ikke villet ta flaske i det hele tatt) og vil nå heller ikke ha særlig mye grøt. Jeg har ikke nok mm til å pumpe ut for grøten, så vi har blandet med mme eller vann etter hvilken grøttype vi bruker. Hun har såvidt også fått smake på litt fruktmos, med vekslende hell... Noen tips? Kan vi prøve med middagsglass (6 måneders glass?) Tips for å få henne til å drikke mer på puppen? Skal vi øke til 2 grøtmåltider? (hun spise tross alt litt grøt når hun nekter pupp...) Vil heller ikke drikke vann, da hun nekter denne flasken. Redd hun er tørst. Vet hun er sulten mange ganger når jeg legger henne til puppen, men hun illskriker og vrir seg vekk... Skal prøve åpen tutekopp, det har jeg fått tips om..! Men jeg blir frustrert over dette! Særlig når hun går ned i vekt... Håper noen kan komme med tips!
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 Ville ha prøvd med 1 grøtmåltid til hver dag evt.middagsglass, du kan jo prøve å i henne litt tynn saft (gitt med skje evt. tutekopp), det er jo en ny smak som kanskje kan friste litt, det er jo viktig at hun drikker litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå