Gå til innhold

Søskensete til vogn...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lenge kan en bruke det..? Jenta vår er ca 2 år og 3 mnd når babyen kommer, så hadde jo vært litt greit..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tenker du på sånn som du setter oppå bagen til vogna, og så kan barnet sitte oppå der? Det anbefales vel strengt tatt ikke lengre, fordi det blir for tungt, og vogna kan tippe... Jeg får 2 år og 2 mnd mellom mine (Vi har vel barn født i des 05 begge 2 :P), og kommer til å kjøpe ståbrett dersom jeg føler at jeg trenger noe til eldstemann.

Skrevet

Okey.. har aldri sett sånt søskensete heller jeg, bare hørt om det:) Kan ikke helt se for meg at 2-åringen min vil stå på sånt ståbrett da..:) Kan jo se etter fødselen også om vi føler behov for søskenvogn, og heller kjøpe en brukt da...

Skrevet

Hei. Jeg vet det finnes søskenvogner der barna ikke sitter ved siden av hverandre, men oppå hverandre. Babyen ligger da nederst og ser opp på deg, mens størstemann sitter i sportsvogndelen over. Veldig praktisk. Vet dessverre ikke hva denne vognen heter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...