Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Hei Min mann skal en tur til USA (New York), og vi lurer på om noen har erfaringer med kjøp av barneutstyr der? Hvordan er prisene der? Vet dere noen navn på butikker som det selges barneutstyr i? Hva kan det lønne seg å kjøpe? Hvordan blir det med evt frakt av varene hjem til Norge igjen, er jo ikke all verdens en får med seg på flyet.. Tusen takk for svar
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 prisene er mye billigere!! Ex den totboten som er årets leke, 249 kr her, 20 dollar i usa. klær/utstyr: babies 'r' us toys 'r' us target klær: old navy BABY GAP <3 ralph lauren osh kosh b gosh de jeg kom på i farten:-) lønner seg, hehe, jo dyrere her jo bedre. Vet ikke hvordan det blir med frakt dessverre, ev toll hvis dere sender. Har alltid stappet koffertene fulle:-)
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 leste forresten innlegget ditt så fort at jeg så ikke at han skulle til new york. Har aldri handlet der, bare på vestkysten, men antar de har endel av de samme butikkene. Ev kan han prøve de store magasinene, macy, barneys, nordstrom, saks fifth avenue...
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 ble litt interessert selv, så jeg søkte litt for deg;-) http://www.ny.com/shopping/toys/
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Tusen takk for svar Noen flere? HI
mayaya Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Det er STORE forskjeller i prisen!! Fx Fisher Price, som er ca 8 (!!!!) ganger dyrere i Norge! Det er helt sykt. Prisene i Norge altså. Jeg kjøpte nettopp F.P. Standing giraffe for 125 kroner. En ny vogn for 300 kroner (enkel en). Paraplytriller får du fra 10 dollar (55 kroner). Bilstoler er grisebillig, men har ikke CE-merket. Dermed må du selv gjøre jobben med å innhente dokumentasjon fra produsent om at den er testet. Klær er det stort utvalg i, BabyGap finnes jo overalt, feks.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 Mayaya, er det noen amerikanske barnevognmerker da, siden de er så billige? Hva er evt navnet på de billige vognene? HI
mayaya Skrevet 13. desember 2007 #8 Skrevet 13. desember 2007 Søk på butikkene, så får du opp masse. Man kjøper dem på feks Target, Walmart etc, altså sånne butikker som er som Obs her... Evt babies r us, men de er litt dyrere.
RockMyWorld Skrevet 13. desember 2007 #9 Skrevet 13. desember 2007 JEg var nylig i New York og handlet på en gedigen baby butikk,,,men husker jeg hva den heter? NEI! Men det var i alle fall mye billig der, hadde masse fint. Flere etasjer med alt mulig rart. Lå langs Broadway tror jeg, et eller annet sted mens vi gikk fra empire state og ned mot soho!
Anonym bruker Skrevet 14. desember 2007 #10 Skrevet 14. desember 2007 Tusen takk for gode tips så langt folkens! Har begynt å skrive handleliste til mannen, kommer nok til å bli overvekt på flyet hjem igjen ja ;-) HI
Gulline, mirakelgutt og spire! Skrevet 18. desember 2007 #11 Skrevet 18. desember 2007 En venninne av meg kom iallefall hjem fra USA nylig med koffertene fulle av babyklær og leker til ungene. Hun kjøpte vogn også. Tror en kan gjøre noen skikkelige kupp ja!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå