lenej :o) Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 *skryte skryte* http://www.dinbaby.com/content/view/slideshow/456372/offset/9 dette bildet er kopiert opp i x antall, og blir gitt i julegaver iår
WP-TLogPeanut Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Herlig Blir vel mange som blir glade for gavene under treet da ja tenker jeg
*Rutletutt* Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Heeeerlig:o)))) Jeg startet visst en liten trend her, jeg nå, he he;o)
lenej :o) Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2007 hehe, vel, det er ikke den aller værste trenden, sant?
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 Nydelig bilde. Så herlig gutt. Tenker det blir mange fornøyde til jul
lenej :o) Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 12. desember 2007 ååå.. tusen takk enda det bare er et vanlig bilde tatt når han sitter å spiser. han har jo smekken på i tillegg!
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #9 Skrevet 12. desember 2007 Nydelig=)=)=) PS: jeg har sendt deg en sms=)
Gjest Skrevet 12. desember 2007 #10 Skrevet 12. desember 2007 Haha, oppdatering... her sitter jeg og skylder på banken når det bare er min egen feil... jeg hadde lagt den inn som betaling fra sparekonto jeg, men der er det jo ingen penger... =P har fikset nå=)
lenej :o) Skrevet 12. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 12. desember 2007 *lete etter mobilen min* :)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå