Gå til innhold

snakk om skrytebilder da... se her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlig :D

Blir vel mange som blir glade for gavene under treet da ja tenker jeg :D

Skrevet

Heeeerlig:o)))) Jeg startet visst en liten trend her, jeg nå, he he;o)

Skrevet

hehe, vel, det er ikke den aller værste trenden, sant?

Skrevet

Nydelig bilde. Så herlig gutt. Tenker det blir mange fornøyde til jul

Skrevet

ååå.. tusen takk :)

enda det bare er et vanlig bilde tatt når han sitter å spiser. han har jo smekken på i tillegg! :)

Skrevet

Haha, oppdatering... her sitter jeg og skylder på banken når det bare er min egen feil... jeg hadde lagt den inn som betaling fra sparekonto jeg, men der er det jo ingen penger... =P har fikset nå=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...