Gå til innhold

GRAVID!!! :-D ..men klarer ikke forlate BliGravid!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm..klarer liksom ikke å forlate dere jeg!!

Er visst gravid, men merker ikke mye til det gitt.

Kjempeglad på mine vegne, men er nok bittelitt engstelig for å komme tilbake.

Krysser fingre og tær for at jeg forblir gravid, hvertfall 8mndr til;-)

Lykke til med kommende spirer jenter:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer så mye!!! Du kommer nok til å merke noe tidsnok tenker jeg=) Men det er bare positivt!! Krysser fingrene for at alt går bra videre=)

Skrevet

gratulerer morelli jenta...forstår godt at det er vanskelig å forlate oss....har vært her nesten hver dag i 4 mnd nå jeg og enda har jeg ikke lagt merke til noe krangling her inne...jentene her inne er bare gullgode.....:)

ikke tenk over at det er lite symptomer....det er like normalt som mye symptomer....håper den lille klorer seg godt fast inni der...

nyyyyt tiden du....det gjorde ikke jeg sist gang, der jeg lå og brølte på elgen i ni mnd...og måtte bli rullet rundt i rullestol for høyre bekkenledd ville være på venstre side og venstre bekkeledd ville være på høyre og slikt blir det ikke mye gåing av he he.....

stor lykke til klem:)

Skrevet

Gratulerer igjen, og jeg forsvinner heller ikke herfra. Var litt innom 1. trim, men der finner i hvert fall ikke jeg den koselige stemingen som her her inne, saa blir mest her og litt der inne. Det er en saann "herregud, er du helt teit eller" stemning der inne, hehe.....noen som har fryktelig mye meninger om andre sine synspunkter. Det er nok mye hormoner ute og gaar, saa vi faar kose oss her inne paa Bli Gravid, hvor det i hvert fall er mer positivt og ikke saa forbanna hormonelt.... =o)))) Glad og behersket jeg ogsaa, saa jeg blir her. Skal feire naar jeg kommer til 12 mnd. Lykke til med spiren din!

Skrevet

Masse lykke til me den lille spiren:)

Men en ting...forstår ikke stemningen inne på 1.tri....D er jo alle oss som er her inne som forhåpentligvis flytter oss over dit...Greier vi ikke dra me litt stemning....:)

Får vel skylde på disse hormonene ja.....:)

Skrevet

Gratulerer så masse, og lykke lykke til. Be den lille spiren klore seg godt fast :)

Skrevet

Tuuusen takk jenter:-)

Deilige ord:-)

Nå er jeg hvertfall gravid, og det skal jeg prøve å nyte fult ut!!

lailaelin: Håper jeg slipper å rope på elgen i 9 mndr som deg. Og rullestol og fullpakke!! Æsj, håper vi slipper det begge to.

Femina: Håper virkelig du slipper å gå gravid i 12 mndr, hehe...;-)

Men gratulerer masse til deg å!! :-)

Hold det gode humøret oppe jenter, det kommer man veldig langt med:-)

Skrevet

Gratulerer så mye med spiren morelli! Jeg har det også sånn...er jo så mye koseligere her enn i andre forum;) 19+2 og henger på bli gravid..hehe..blir ikke så mange innlegg lenger da, men er jo så koselig å se hvordan det går med dere som prøvde sammen med meg:)

Skrevet

HAHAHAHAHAAAAAAAAA, er visst godt hormonell og skjelven jeg ogsaa da, veldig kvalm forresten, saa mente 12 uker da, hehehehehehe, ler saa jeg rister, det faar vaere grenser til hvor lenge man skal vente for man erklaerer seieren, fnis....

Ja, utrolig godt poeng at det blir daarlig stemning siden mange boer komme herfra, men jeg tror jeg vet hvorfor. Da jeg var gravid forrige gang, var jeg ikke paa Bli Gravid, gikk - ny og helt groenn - inn paa 1. trim og spurte meg groenn og blaa, men var i hvert fall hyggelig (haaper jeg, man vet jo aldri hvordan man blir oppfattet) Jeg tror med andre ord at de som kommer fra Bli Gravid er som de var + litt hormoner selvsagt, men at det er en god del flere mennesker der inne rett og slett, og det blir et - la meg vaere litt diplimatisk - bredere spekter av mennesker, og det er jo utgangspunktet fint det! Vi som har vaert paa Bli Gravid en stund - eller kort - har jo laert oss en "viss dannelse" (med fare for aa bli litt prektig her) og respekt, mens dersom man dumper inn paa 1. trim med en gang og ikke har snakket med andre som proever osv, saa er man kanskje bare fortvilt, redd og litt i forsvar - i verste fall - og dette kan misforstaas og oppfattes litt ufint av andre. Jeg tror ogsaa at det er noen som ikke helt forstaar at det man skriver her inne, kan leses av ganske mange tusen mennesker hver eneste dag.

Forslag: skal vi lage en hyggelig traad paa 1. trim? En med nickene vaare - og saa inviterer vi andre til aa bli med? Alla de skravletraadene som finnes her inne, med opptil 15 jenter paa? Det er jo litt koselig, da kan man jo foelges der inne ogsaa og snakke om ting som er aktuelt i 1. trim? Starter en jeg, maa bare vite hvem som skal vaere med foerst.

Morelli kanskje? Og du Schnygga kan jo vaere med som et slags "kommet mye lengre jeg da, bare spoer hvis dere lurer-panel" =o) Eller hur? Blir det stas med en saann traad, eller provoserende? Jeg er jo blitt ugla der inne, saa ligger litt lavt....hehe.

Skrevet

gratulerer så mye:) bli gravid ja, dette forume er faktisk der folk er mest hygglige:) så er stadig innom her selv:)

er også gravid,er 16+6 :) og har også en gutt på snart 6år:)

kos deg mye med den voksene magen:)

klem til deg fra meg:)

Skrevet

jeg vil også vere her en stund til..

har nettopp funnet ut at jeg er gravid men jeg har mista to ganger tidligere så skjønner vel ikke helt hva som skjer nå....

men dette går nok bra..vi krysser fingerene...

klem

Skrevet

Klarer ikke heller å forlate BliGravid, har jo hengt her daglig i over 2 år, men i dag har jeg iallefall "sjekket inn" på 1. trimester etter en vellykket UL. Er 7+5 nå, så burde kanskje tusle herifra jeg og. :o)

Men er jo så trygt og koselig der man er kjent.

Har ikke vært så mye innom 1. trimester ennå, så har ikke merket den dårlige stemningen, men vet jo at det ofte har vært dårlig stemning der i perioder.

Har en MA bak meg, og derfor ikke turt å ta lykken helt på forskudd, men vil likevel fokusere på det positive. :o)

Lykke til til oss alle sammen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...