Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Jeg fikk beskjed om at jeg er fullt moden/2-3 cm åpning i dag. Vet ikke hvor lenge jeg har gått sånn, men tror det er en stund (hadde noen skikkelig vonde kynnere for et par uker siden - og da har de sikkert hatt virkning). Jeg er bare så redd for å bli skuffa/få falske forhåpninger om at noe skal skje med det første. Har jo ikke termin før om 14 dager. Derfor: Hva er deres erfaringer med dette? Legger til at jeg er 2.gangsfødende, og har hørt om noe som har gått med åpning i flere uker... Og: Tips til å få litt fortgang i sakene?
Mortil3nydeligejenter Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Var på sykehuset i går pga rier. Hadde kun 1 cm åpning 7 dager over termin. Ble sendt hjem igjen. Så progresjonen her går sakte (
Frøya79 - dobbel glede :-) Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2007 Uff da, så kjedelig! Håper det går unna med deg snart! Lykke til!!!
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Fikk vite at jeg hadde 2 cm aapning forrige uke, og da hadde jeg tre uker igjen til termin. Har derimot ikke hatt kynnere. Aner ikke naar jeg kan forvente at noe kan skje. Er selv forstegangsfodende.
Niem og Patrick Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Har hatt åpning siden søndag.. 10 dager til termin, skal til kontroll i morgen pga preklampsi, så får se hva de sier=)
Knætta & Gutteknøtt+Jenteknøtt Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Hei Frøya79! Da jeg var på syehuset nå så snakka vi litt med jordmor ang det å gå med åpning lenge. Ho kunne fortelle om en dame som ho hadde hatt under fødsel, som hadde gått i 1 mnd med 4 cm åpning!!!! Tror ho sa det var en 3.gangsfødende..... Håper du slipper å gå så lenge da! Og lykke til! Håper du får en fin fødselsopplevelse denne gangen! Klemmer fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå