Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Hvor mye skatt blir d trukket av di 10300kr.? og hvor mye kan jeg tjene uten å miste overgangsstønaden?
*mamma'n til*erlend+andrea Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 du kan ha frikort når du har full os, hvor mye du kan tjene er jeg ikke sikker på, men den blir jo redusert etter hvor mye du tjener, tror du kan sjekke det på nav.no
cathrine&emma Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 du skal selv betsemme hvor mye du skal treffe i skatt fra overgansstønaden, men minste beløpet er rett over 1600 tror jeg..! bare går ned på ditt trygdekontor å høre med de, men denne mnd er det ikke skattetrekk så sa vil du få full OS!! ang d å jobbe.. d kommer ann på hvor mye du tjener, jo mere du tjener jo midre OS får du... jeg jobber som lærling og fikk permisjons penger på 6000 og da fikk jeg rett over 4000 i OS... så er ikke så mye du kan tjene tipper jeg, du taper litt på det å jobbe igrunnen.. men bare går ned på tygdekontoret å hør der, så hjelper de deg med det du lurer på....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå