Gå til innhold

noen som har sett bonderomantikk?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen osm har fått fast følge? tipper han anders og christin... flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

tipper de jeg også,

Skrevet

Anders og Kristin

Torleif og .....

Og Oddbjørg og rundbrenneren.

Skrevet

Rundbrenneren? Svein?

Oppdater meg, vær så snill!!! Her må det være noe som har gått meg forbi....

Skrevet

HIhi rundbrenner, var nytt for meg. kjenner du han?

Skrevet

Rundbrenneren????? Fordi han kyssa hun nervevraket.

alle fant hverandre utenom stakkars ole jacob og det ufyselige kvinne mennesket!

Skrevet

Kjenner Svein, nei! Så langt i fra, men jeg mente da jeg hadde fulgt så noenlunde med på TVn........

Skrevet

fordi han kyssa henne en gang........... noen ganger blir man vel grepet av situasjonen. han var vel ikke akkurat rota rundt. Vanvittig sympatisk mann synes nå jeg...........

Skrevet

'torleif kysset også anne britt mens han enda hadde hun andre på gården. Er han en dritt også da?????

Skrevet

Enig at hun er ufyselig hun frieren som ble til slutt med Ole Jacob, herregud hun var sutrete, var ikke mye smil å få fra den kanten nei. Men Svein er da ingen rundbrenner fordi han kysset hun nervevraket nei. Det var vel noe med situasjonen de var i da. Men hun Oddrun er rar synnest jeg, smiler hele tiden, er ikke normalt å smile så mye mener jeg.

Skrevet

helt utrolig å smile så mye. hun stråler. hun må ha det vanvittig godt med seg selv......... kan sende over noen lykkeendorfiner til meg. ikke fordi jeg har det så trist, men kunne godt tenke meg litt av hennes livsglede!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...