Gå til innhold

Dette r sannheten om chanzeii!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

: Dere som kjenner chanzei;)

NYTT 20:39 11.12.2007

Dette ligger på babyverden-forumet, skrevet av Chanzei. Eller Mamman til Emil som hun kaller seg der:

Heisann alle sammen.

Først og fremst vil jeg si at jeg er utrolig lei meg for det som har skjedd…Jeg har såret og lurt mange her inne, noe jeg angrer svært mye på.

Jeg har hatt det vanskelig på hjemmefronten på tiden, noe som har gjort at jeg ikke har vært meg selv. Så jeg aner virkelig ikke hvorfor jeg har sagt det jeg har sagt, og gjort det jeg har gjort. Om det var for å få oppmerksomhet, sympati etc vet jeg ikke. Vet bare at jeg har oppført meg helt idiotisk, barnslig og respektløst.. Skjønner ikke hva som gikk av meg den tiden… Nå er jeg mye bedre og kan tenke klart igjen!

Kommer nok til å slette meg fra BV nå.. Føler meg ikke velkommen nå uansett.

Historien som er sann går som dette…

Sambo fant en blodpose i do.. Jeg trodde jeg hadde en vanlig mens, men som da viste seg at jeg hadde mista! Ingen smerter, ingenting. Dro til legen dagen etterpå og ble sendt på ultralyd ved nærmeste sykehus. Der fant de ut jeg hadde en tvilling igjen i magen min som var død. .Fikk time dagen etterpå til utskrapning.

Morgenen etterpå mista jeg den og. Ringte legen og han sa jeg måtte komme nedover til han for sjekk..

Alt så fint ut.

Det var det som skjedde. Ikke alt det andre.. Som sagt, jeg aner ikke hvorfor jeg skreiv det. Og det bare balla seg på for hver dag som gikk og løgnen ble bare verre og verre. Gråt ofte og hver dag når folk spurte meg om det.. Klarte bare ikke å si sannheten når det hadde gått så langt…

Jeg er så utrolig lei meg folkens. Dere som ”kjenner” meg via msn etc.. Blokker meg, slett meg, ja whatever. Jeg fortjener det.

Ville bare gi dere e forklaring.. Vet det går mange rykter, så nå vet dere hva som har skjedd.

Dere får ha ei god jul og ett godt nyttår.

Klem

Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...