Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Gutten min har nettopp fylt 2 år og er en kraftig kar. Vet ikke helt hvor lang han er nå, har tidligere vært ganske lang, men har ikke vært til 2-års kontroll enda. Bukser i str 92 er gjerne for lange, mens gensere i samme størrelse er for små. Får inntrykk av at de lager klær tilpasset voksne kroppsproposjoner, eller er det bare min som har korte bein ifht lengden sin..? Flere som har det slik, eller?
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Jeg bruker noen bukser i 92 og noen i 98 til guttungen... Kommer ann på merket... På overkroppen går det i 98 og så smått 104... Utedressen er fra merket Lassie, og er i størrelse 104... Den er passe i overkroppen og aaaalt for lang i bena! hihi Ellers er guttungen tynn som en strek! Buksene må snurpes inn nesten max i livet...
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Han er forresten 2 1/2...
Guttemamma x 3 Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 Vi har det motsatt. Lillemann er kort i ryggen og lang i beina. Har alltid brukt en størrelse større i bukser for å få de lange nok. Ser det godt på heldressene for der blir bein og ermer for korte lenge før den blir for kort i ryggen.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Har det på samme måte som hovedinnlegger. Og det sisste året er det bare blitt "verre". Nå bruker han st.98 i bukser og 110 i genser. Synst nå ikke at han har små bein - han er faktisk ganske lang.
Makka Pakka Skrevet 13. desember 2007 #6 Skrevet 13. desember 2007 Jeg har ei jente på 2 år og 3 mnd og hun har hele tiden brukt en str mindre i bukser enn i overdeler. Hun bruker nå str 92-98 i overdeler men 86-92 i bukser. Jeg er selv lang i overkroppen og kort i bena så tenkte at hun nok var arvelig belastet stakar :-) men nå hører jeg jo at det er flere med samme "problemet".
Anonym bruker Skrevet 16. desember 2007 #7 Skrevet 16. desember 2007 Ja, men jeg har nok også litt korte bein.. - så det kan vel være arv også..? Hovedinnlegger
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå