Gå til innhold

Noen som har lyst å se på vårt skrytebilde og?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjempefine nisseunger! Ligna litt på vårt julekort, liten og litt større nisse. ;o)

Skrevet

He, he - nei det skal ikke være lett:o) Flott bilde da, med noen skikkelig skjønne nisseunger;o)

Skrevet

Ja, tror vi har litt til felles, hehe. En på 10 og en på 2 her.

Takk for skryt, hehe.

Skrevet

Nei, lett var det IKKE, hehe. Ikke lett å smile og sitte i ro på kommando da. Selv om han har alltid vært en linselus, helt til de siste ukene ;-)

Skrevet

Kjempekoselig! Han satt jo fint til slutt da:)

Skrevet

Ja, fikk ett eller to der de begge hadde øynene åpne, ikke var sure, ikke viste mandlene, satt i ro, ikke snudde seg vekk eller lignende, hehe. Neste år? Fotograf....

I dag er han to år, og i dag fikk vi ta bilder, han satte seg så fint i stolen sin og smilte stort. Men bursdagskrona fra barnehagen skulle IKKE være på, hehe- Bestemt kar

Skrevet

Haha - ja sånn har eldstemann også vært - skikkelig linselus frem til de siste ukene - rett før julekortbildene...det er jo typisk;o/ Men det gikk jo fint når han først ville være med da;o)

Skrevet

Kjempefine nisser! Når jeg tok bilde av mine små holdt jeg bare knappen inne så tok kamera bilde hvert sekund, hehe=) Ble mange rare, men det klarte da å knipse et par fine bilder også... Har ofte tenkt på å ta frøkna med til fotograf, men hun nekter å posere og hater fremmede, så det er lite vits i enda=(

Men det var egentlig dette jeg skulle si:

GRATULERER MED DAGEN!

=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...