Gå til innhold

Flere som er tidlig ute?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi blir 9 mnd 17.Desember og vi synes hun er tidlig ute motorisk! Hun reiser seg selv, setter seg ned, går selv med gåbil (gikk med gåstol da hun var 6 mnd), krabber som en gal og har begynt å klatre! Flere med babyer på 8 mnd som har kommet så langt? Hun har også stått helt alene uten å holde i noe i ca 5 sekunder da jeg slapp henne for noen uker siden, jett om mamma ble glad og redd på en gang da!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det var tidleg ja. sånn har ikkje mine vore, minsta no (7 mnd), verken krabba står el røyse seg

kjekt da :-) men kanskje litt travelt og, fredelig når dei berre ligge ca der du har lagt dei(bortsett fra rulling)

Skrevet

blitt veldig travelt ja, hu er jo overalt!! Glad vi har lekegrind iallfall, så vi får oss en liten pause, hehe :)

Skrevet

Har en tass som er tidlig ute jeg og.

Han reiste seg opp da han var 7mnd, 7,5mnd begynte han å gå rundt bordene.

Nå er han 8mnd og er OVER ALT. Går etter gåvogna si, reiser seg opp etter strake veggen(ikke bare bord ol.)

Frykter litt at han skal slippe seg snart, men håper litt på at det blir en stund til. For han eier ikke vett i det hele tat. Ikke er han redd for noe heller, så blir en god del knall og fall.

Men heldigvis går det somregel bra;)

Skrevet

Jeg har også ei jente som er tidlig ute, hun er nå 10,5 mnd og har gått siden hun var 9 mnd. Hun krabbet når hun var 7 mnd, reiste seg opp og gikk etter møblene når hun var 7,5 mnd. Så her går utviklingen fort!

Travelt! men veldig kjekt også...

Skrevet

jeg har og en som er tidlig ute.. krabbet/ålte i stor fart ved 5,5 mnd, satt seg selv ved 6 mnd alder, reiste seg selv 3 daer før 7 mnd dagen.. nå venter jeg bare på at han skal begynne å tusle rundt ved bordene og sånn..

Skrevet

Min er 8 og snart en halv. Han krabber, sitter, reiser seg, går langs bordet osv, men vi har ikke prøvd gåvogna enda. Jeg synes det er vel tidlig, ja.

Skrevet

Ja, jeg har to som var/er tidlige og en som ikke var det :-) Mini følger mellomste sitt tempo, så jeg ser for meg mye knall og fall om en måneds tid om det stemmer. Mini er 6 mnd i dag og åler/kryper seg frem i stort tempo, det begynte han med når han var 4,5 mnd slik som mellomste og han er nummert før han er oppe på alle fire nå og gynger. Mellomste reiste seg, satte seg opp og krabbet på alle fire med få dagersmellomrom når han var 7 mnd, reiste seg opp uten noe å støtte seg til da han var 9 mnd og gikk støtt når han var 10,5 mnd, så tror det blir noe slikt nå også. Det er veldig kjekt når de kommer seg opp og frem, men også mer slitsomt enn med roligere bayber som man vet hvor er og er litt mer forsiktige av seg slik eldstemann var.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...