Gjest Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 hva har dere i den? har bare funnet godis jeg:( dette topper alle mnd av usunnhet....blææ itillegg så er det 3 sjokolade kalenere i hus som hun fikk av familie.
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Hvor gammel er hun da? Her får de biler, linjal, blyanter, badeender, tape, drikkeflaske, smykker, bamser, malersaker, smådyr, fargeblyanter, matboks, truser, strømpebukser, "sminke" (sånn HEllo Kitty lipgloss osv), såper, snop på lørdager Ja, hva som helst, til en rimelig penge. Lille julaften og julaften får de gjerne en litt større enn de andre, gjerne en dvd som kan hjelpe å korte ned ventetiden. Bare fantasien som setter begrensninger.
trompetisten Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Sokker Fargeblyanter Lekedyr Bil/traktor Litt twist Rosiner Klementiner Puslespill Bok Alt er små ting, stort sett godt under 50-lappen, og kjøpt pakninger som vi har delt opp.
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 18 snart 19 mnd.... ¨tror jeg skal bytte ut noen av gavene med litt clementin og rosin ja....kansje litt duplo.... se der ja, nå først kom ideene tusen takk
Tommage♀♂ Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Hun får plastikmat til lekekjøkkenet, strømpebukser, truser, sjokolade, drops, sokker, puslespill osv (2 år) Ha får leketraktor og et og et dyr til å ha på hengeren, strømper, bukse, duplo osv. (9 mnd)
Trebarnsmamma30 Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Hun får: badeleker, sokker, votter, liten nisse, liten ball, puslespill, liten nisse-sjokolade på lørdager, cd med barnesanger kjøpt billig, hårpynt, flaske og tuttekopp til dukkene osv.. Er straks 2 år..
Trebarnsmamma30 Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 På lille julaften får hun et puslespill, og på julaften en liten dukke til rundt femtilappen:)
*Rutletutt* Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Gutten på snart 3 får/har fått bla små rosinesker, sokker med skjørøvermotiv på, tannkrem med Postmann Pat (det han har blitt mest glad for så langt faktisk;o)), småbiler, votter og duplo-klosser og figurer som jeg har delt opp å pakket inn i flere pakker. Han fikk en sjokoladekalender av besten og farmor i tillegg.
En gutt og ei jente :-) Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 Hei! Da gutten av ett år kjøpte jeg små sjokoladenisser (to pakker med 10 i hver) Da gutten var to kjøpte jeg 24 små leker, f.eks. sprettball, biler, pepperkakeformer, snurrebass etc. I år er gutten tre år, og i september fikk vi ei lita jente, så jeg har ikke hatt energi til å springe i butikker, sjokolade får han i sjokoladekalenderen og leker er jo ganske dyrt selv om de er små -- så i år har jeg skrevet 24 AKTIVITETER vi kan gjøre sammen, billig og morsomt for den lille i en ellers travel hverdag. Alenetid med mamma og pappa er bedre enn sjokolade!!! Aktiviteter kan være å lese en julebok, lage kakao, bygge lego, lage snømann, se en julefilm, pakke inn julegaver, pynte juletre, lage pepperkakehus, henge opp julestjerner etc. etc.. Noe å tenke på til neste år?? :-D
allergibarn Skrevet 11. desember 2007 #10 Skrevet 11. desember 2007 barn på 5 år og på 20 mnd som får pakke hver sin dag. Minstemann har fått / får en lekebil, sokker, stilongs, duplo, duploplater (kjøpte en slik med tre stykker i, så får han tre ganger). Votter, rosiner etc. Og hvert år får de også hver sin juletrepynt og i fjor fikk de en søt nisse hver til rommene sine, hvor årstallet er skrevet under foten. Har også kjøpt litt småtteri på www.alveslottet.no
camilla^ Skrevet 11. desember 2007 #11 Skrevet 11. desember 2007 Her er det blandt annet: Blyanter Viskelær Blyantspissere Såper Sokker Ring Kjede Hårstrikk/hårbøyler og slike ting Klut Pysj Noen små morsomme dukker har de fått (min mor har kjøpt halvparten så jeg vet ikke alt som er i pakkene. Eneste jeg vet er at det ikke er noe snop)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå