Gå til innhold

Hvordan er kjernetiden i deres barnehage?

Anbefalte innlegg

Skrevet

mener selvsagt klokkeslett fra-til...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjernetid?

Vi har bare åpningstid.

Skrevet

Kjernetiden er ti til tre hos oss.

Skrevet

halv ti til to. Men leverer og henter akkurat når jeg vil bare jeg sier ifra.

Skrevet

10-14, kommer de etter 10 må vi ringe å si i fra og si i fra når vi leverer om de skal hentes før 14.

Skrevet

Kjernetid er den tiden det er høyst bemanning. Gjerne mellom 10 og 14.

Skrevet

Mellom ti og to her!

KJernetid er også tiden da de fleste aktivitetene foregår, f.eks tur, forming ++

Skrevet

Aha :)

Har egentlig ikke hørt noe spesielt om dette jeg ... men de går ut kl halv ti , så leverer alltid før det :)

Skrevet

I barnehagen vår starter kjernetiden kl. 9.00 og de ansatte blir sure for at vi ikke respekterer kjernetiden dersom vi kommer senere selv om vi ringer (med mindre vi har gode grunner som lege, tannlege osv.). Synes dette er rart. Bør de ikke egentlig være glade for at foreldrene heller vil være lengre sammen med barna enn å levere dem tidligere enn de har behov for? Når barnehagen oppfatter det som et problem at mange ikke respekterer kjernetiden som de sier, bør de ikke ta det som et tegn på at mange ikke har behov for barnehage så tidlig og heller starte kjernetiden en halv time senere for eksempel, siden det er så viktig for dem at alle kommer før kjernetiden starter? Føler selv at dette ikke dreier seg om mangel på respekt, men mangel på behov... Hva synes dere?

Gjest LindeOgWill
Skrevet

Noen dager 07.30 - 16.00, andre dager 10.00-16.00.

Selvfølgelig ikke ønskelig, men pr. nå har jeg ikke annet valg.

Har heldigvis 3 uker juleferie og 2 1/2 måned sommerferie + alle helger til å være sammen. :)

Gjest LindeOgWill
Skrevet

Tralala, kjernetid ja, sån går det når man skumleser ;)

Mellom 10.00 og 14.00!

Skrevet

hei...bare lurte på om du tok ny test jeg? hehe... nysgjerrig:P

Skrevet

Fra kl 10. Vi bør gi beskjed om barna kommer senere enn det, men de vil jo helst at de er der før kl 10 for da begynner felles aktiviteter, samlinger, turer etc.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...