lenej :o) Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 har dere noen gang opplevd at det ikke har vært en hvit jul? jeg kan med hånden på hjertet si at det har jeg ALDRi i mitt minne opplevd, og hadde jeg det, hadde det vært veldig rart...
☆Anonymia☆ Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 DA ER DU HELDIG.. ååååå lene..... hvorfor gjør du dette mot meeeeeg.....
mai mammaen til to Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 vi har nesten aldri snø på julaften.. her i bergen er det ofte regn..hehe
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Maaaaange ganger kommer som regel noen uker etter jul da. Skulle ønske det kunne være masse snø da, er så koselig! Men det ser dårlig ut i år også gitt..
lenej :o) Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2007 ojja... stemmer det, eg bor jo i vinterland jo... kine, har du ikke fått det med deg at eg er ond?
lenej :o) Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #8 Skrevet 11. desember 2007 forresten, min onkel er gift med ei fra bergen, og hun hadde 2 jenter fra før. og han tok dem alle med hit opp i jula, og det var første gang jentene så snø! de var helt i hundre!!
☆Anonymia☆ Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 haha nei du er snill og søt du....=) men du brifer litt med den snøen deres =) haha
Tommage♀♂ Skrevet 11. desember 2007 #10 Skrevet 11. desember 2007 Hmm, nåmå jeg tenke laaangt tilbake for å huske om jeg noengang har opplevd en hvir jul. Tror kanskje det har skjedd et par ganger, men det er mange år siden. VIL HA HVIT JUL!
lenej :o) Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #12 Skrevet 11. desember 2007 hehe, JoSo, snør det der nå? her blåser det masse deilig snø mot vinduene, og har tent stearinlys her, og har fyr i ovn, og vinden bare rusker i husveggene her.. julestemninga på topp!!
Mille** Skrevet 11. desember 2007 #13 Skrevet 11. desember 2007 Vet faktisk ikke, har persiennene trekt for stort sett hele tiden nå i mørketiden, ellers har vi sånn innsyn fra alle kanter. ;o) Har snødd masse i dag da. Kjenner det hører med nå til jul, men jeg gruer meg litt til å måke snø i morgen tidlig før jobb.... ;o\
lenej :o) Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #14 Skrevet 11. desember 2007 haha...! vi har da traktor ;p 2 til å med! så vi måkke ikke snøen her.. :)
Mille** Skrevet 11. desember 2007 #15 Skrevet 11. desember 2007 Her er det borettslaget som brøyter, men de er ikke så tidlig ute på morningen som jeg er. ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå