Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Legging og soving som alltid har gått relativt greit her i gården er nå blitt kluss hver kveld. Han blir lagt kl 19-20, litt avhengig av om han sover 1 eller 2 ganger på dagtid. Problemet er at etter et par timer våkner han igjen, og er virkelig lys våken! Og holder det gående et par timer. Han vil ikke være alene på rommet, så vi må altså sitte der til han sovner, dytte inn smokken og bre over dyna som han sparker av. Tar han ikke med opp igjen fordi vi ikke vil det skal bli en vane. Råd please...! Blir litt sprø av å ikke ha noe tid for oss selv her!
venter bolle nr 2 Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Hei=) Kjenner meg igjen.. vi har enda problemer med at hun våkner en time etter at hun er lagt.. og hun er 9 mnd.. hun trenger et sup med vann og så sutt, så sovner hun igjen.. men fra 4-6 mnd kunne hun ligge i senga og enten gråte eller synge (kom ann på humøret el dagsformen) og så sovne igjen etter et par timer..jeg er ikke helt for å prøve ferbermetoden..så jeg vet ikke helt.. tror bare noen barn ikke er helt klare for å sove natta lang..Tulla mi våkneer i tillegg kl tre og seks.. men sovner straks hun har fått vann og sutt.. og så står vi opp åtte..ca...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå