Gå til innhold

Erfaringer Cerazette og sykluser?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg slutta på cerazette for over tre uker siden nå og har ikke fått mensen enda. jeg har jo vært en av de som ikke har hatt mens under bruk og det er ikke mye morro nå... Aner ingenting om mens,og ihvertfall ikke eggeløsning.

det er jo altfor tidlig å teste uansett.

HJEEEELP,noen som har råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

heisann...

Det jeg forteller er ikke en gladnyhet men sier det for at du skal være klar over.

Jeg sluttet på cerazette i april-06 og fikk ikke pos EL-test før i februar-07..

Det er vist at det kan gå inntil et år før EL er på plass, men håper for din del at det ikke går så lenge som hos meg=)

Lykke til=)

Skrevet

hei jeg kan ikke være mye til hjelp med svar. jeg er i akkurat samme situasjon som deg. ville bare skrive det, vi er flere i samme bå =)

Vi får bare håpe at vi får TR og EL snart vi også. Håper på ett godt år i 2008.

Skrevet

Heisann!!

Jeg sluttet på cerazette i mai 07 og har fortsatt svært ustabile sykluser.. ikke sikkert du er like uheldig som meg, men det kan ta tid fikk jeg beskjed av legen min. Jeg fikk først tilbake mensen rett etter pilleslutt i mai og så tok det to og en halv mnd før jeg fikk den igjen.. MEN... Jeg har hørt om flere som fikk stabile sykluser ganske raskt, så ikke fortvil enda, men som sagt ikke uvanlig at det tar litt tid...

Lykke til!!!!

Skrevet

En litt mer gledelig nyhet fra meg da. Jeg hadde heller ikke mensen når jeg brukte Cerazette. Da jeg sluttet ventet jeg 4 uker og 1 dag på mensen, og etter det var den regelmessig i 3 måneder. Deretter var det litt lengre sykluser i 2-3 mnd (6-8 dager lengre), men det skyldtes nok andre ting enn pillen. Deretter regelmessig, akkurat på dagen 28 dager nå.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...