Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Er dere gifteklare? Angående en reportasje i brylluppsguiden.no ønsker vi å komme i kontakt med folk som ønsker å "dele" planlegging, budsjett etc. Dette kommer ikke på trykk, men skal rett og slett hjelpe redaksjonen å sette sammen en god reportasje som når ut til par som går med gifteplaner. Reportasjen skal fremstå som en slags gifte"mal" / guide. Tipper det er mange som interesserer seg for det å vite hva, hvor mye, hvilket osv... Ta kontakt på [email protected] Skriv litt om dere selv. Gleder meg til å høre fra dere!
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #2 Skrevet 18. desember 2007 Hmmm... Får man betalt dersom man er med?
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #3 Skrevet 18. desember 2007 dette virket veldig useriøst fremstilt
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #4 Skrevet 18. desember 2007 Anonym 12:31 18.12.2007 "dette virket veldig useriøst fremstilt" Enig med deg, og syns at de som vurderer å svare på dette bør sjekke ut informasjonen nærmere. "brylluppsguiden.no" - bryllup skrives med en p, ikke to
Anonym bruker Skrevet 18. desember 2007 #5 Skrevet 18. desember 2007 Nr1 - skrivefeil i noe så vesentlig som nettadressen deres=uproft Nr2 - hotmail adresse??? = skeptisk Nr3 - måten det er lagt frem på her inne =uproft
Gjest Skrevet 19. desember 2007 #6 Skrevet 19. desember 2007 Hei folkens! Jeg er hovedinnlegger her, og valgte å framstå som anonym pga kjensel her inne på siden. Og for å svare alle dere anonyme som lurer; 1. Feil skrevet: BEKLAGER, jeg har sikkert vært sliten. 2. Hotmail-adresse: Jeg jobber som frilanser og er ikke ansatt av firmaet- derfor min egen e-mail adress som er jobbrelatert 3. Måten det er lagt fram på: Er 100% ærlig og godt ment. Ser heller ikke hva som er lagt fram på feil måte Og nei, dessverre får dere ikke betalt for å være med... Er det fremdeles noen som kunne tenke seg å være med så send en e-post. Med vennlig hilsen
anni ke n - med ny baby Skrevet 20. desember 2007 #7 Skrevet 20. desember 2007 Jeg tror ikke noen er interessert.. Virker jo svärt useriöst dette her... Men lzkke til...
Anonym bruker Skrevet 20. desember 2007 #8 Skrevet 20. desember 2007 Nei dette er overhodet ikke profesjonelt i det hele tatt!
Mamman til M&E Skrevet 21. desember 2007 #9 Skrevet 21. desember 2007 Da er det vel bare å la være å svare da vel!! Dama har jo forklart seg.
Bananikakao'n Skrevet 27. desember 2007 #10 Skrevet 27. desember 2007 Dere er litt paranoide, assa. Er jo bare å la være å skrive en mail da, vel?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå