Gå til innhold

Bare meg?(7 mnd)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg sluttet med nattamming når hun var 7 mnd.. men vet mange som gjør det lenge.. da var det bare pupp i 23 tiden., vann kl 3 og pupp igjen kl 7.. men etterkvert sluttet jeg med pupp på kveld, vann istedet.. og til sist avenna jeg hu med morgenpuppen også..

Du må bare finne ut når det passer for deg og dere og venne henne av det..

Lykke til

Skrevet

Gutten min er 6.5mnd. Har ingen planer om å slutte med nattammingen på lengelenge :)

Skrevet

Ammet minien til han var 8 mnd ..

Akkurat avvennet han med nattmaten nå,noe som har gått kjempe fint :)

Skrevet

ammer fremdelses hvis dokka våkner og det gjør hun sånn annenhver natt. holder på så lenge jeg orker. syns ikke det er så slitsomt. men når vi er oppe i 3 matmåltider om dagen da bør jeg vel slutte.

Skrevet

jeg ammer om natta, snuppa er 6 1/2 mnd.. hun får hvis hun vil ha.. er oppe i 3 faste måltider om dagen, men har ikke noe stress med å slutte jeg...

Skrevet

Har vært oppe med lillegutt hver natt inntil for 4 dager siden. Grunnen til det er nok at jeg fullammet til 6 mnd. Men så begynte jeg med litt grøt, og det roet seg litt ned. Dvs han våknet da bare hver 4 time. La seg 19. Så økte jeg til 2 grøtmåltider i løpet av dagen for 4 dager siden. Han har da sovet 3 av 4 netter. Våkner han så prøver jeg med smukken. Men hjelper det ikke, så får han mat. Han blir 7 mnd 23.desember.

Skrevet

her er lille snart 7,5 mnd og jeg ammer natt... Skal prøve å slutte i jula, når pappan kan ta han om natta... begynner å bli litt sliten av å ikke ha en hel natt med søvn (er mer enn 1 år siden sist)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...