prekæs Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Han ville ikke ta luren sin heller. Sikkert sjokoladen. Ja nå har jeg det gåendes her...kanskje...
meg & to små vampyrer Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Kanskje det var ditt og svigermors gjensidige hat som skapte dårlig stemning. Ond svigermor har du. Dropp henne! Dropp mannen! Dette er jo selvsagt egentlig, dah! Respekt snakker vi om liksom
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Fy fader jeg hadde blitt så sint at jeg hadde sprukket....ooooops kanskje det er drømmen til gubben her? Konspirasjon tror jeg faktisk det er ja!
ragna Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 fy søren azzå. jeg hadde ringt til svigermor og sagt til henne hvor teit jeg syns hun er iallefall. er det mulig lizm?? alle vet jo at barn ALDRI skal ha sjoko lizm. og hun som har hatt barn selv burde jo vite at julepynt gjør barn hypre. fy fader azz. jeg gir deg nok en klem.
Dronningen! Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Jeg tror det er den snøkula sin skyld!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå