Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Sår hals og håvne mandler... Farlig?
Erisa* Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 bare hvis du får høy feber. Stiger tempen over 38.5 grader bør du ta paracet. Bortsett fra det, så er det vanligvis ikke farlig for barnet. Det er svært få ting som kan smitte over morkaken, så barnet er vanligvis trygt selv om mor er syk. Drikk vann og hvil deg så godt du kan! Hvis du er veldig dårlig, kan du dra til legen, og evt få antibiotika. Men det er jo kun hvis du har en bakteriell infeksjon og ikke bare et virus.
Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 ville dratt til legen. Jeg ble sykemeldt de to siste ukene, pga forkjølelse og hoste. Legen som foreslo det, mente det var viktig å være uthvilt til fødselen, og det satt lengre i hos meg enn det vanligvis gjør når man ikke er gravid:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå