Gå til innhold

forkjølelse/ halsbetennelse.. Farlig?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Sår hals og håvne mandler...

Farlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare hvis du får høy feber. Stiger tempen over 38.5 grader bør du ta paracet. Bortsett fra det, så er det vanligvis ikke farlig for barnet. Det er svært få ting som kan smitte over morkaken, så barnet er vanligvis trygt selv om mor er syk.

 

Drikk vann og hvil deg så godt du kan! Hvis du er veldig dårlig, kan du dra til legen, og evt få antibiotika. Men det er jo kun hvis du har en bakteriell infeksjon og ikke bare et virus.

Skrevet

ville dratt til legen. Jeg ble sykemeldt de to siste ukene, pga forkjølelse og hoste. Legen som foreslo det, mente det var viktig å være uthvilt til fødselen, og det satt lengre i hos meg enn det vanligvis gjør når man ikke er gravid:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...