Anonym bruker Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Er det noen her som IKKE har tatt ultralyd?
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #2 Skrevet 12. desember 2007 Jepp... Skal ikke ha ultralyd før uke 18.. Jeg bare venter i spenning. Men ser det er mange som har tidlig UL av forskjellige grunner. Er 12+3..
å tenk jeg skal få en bebi til Skrevet 12. desember 2007 #3 Skrevet 12. desember 2007 ja jeg er 13+2 og jeg har heller ikke vært... skal nok i uke 18 eller noe jeg å. gleder meg så til å vite kjønnet... har en jente på ett år fra før:)
lisstupp Skrevet 12. desember 2007 #4 Skrevet 12. desember 2007 ja ikke ennå er i uke 17 skal ikke på UL før i romjula.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #5 Skrevet 12. desember 2007 Tolker innleggers spørsmål som: er det noen som har valgt å ikke ta UL? Men det er mulig jeg misforstår da...
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #6 Skrevet 12. desember 2007 Skulle formulert meg litt anderledes der ja. Helt riktig anonym 09.32. =) Er det noen som har valgt å ikke ta ul?
sommerful Skrevet 12. desember 2007 #7 Skrevet 12. desember 2007 Nei men angrer på at jeg dro. Kan jo ikke bruke det til noe annet en å forberedesg , gruve seg til babyen kommer dersom det er no galt med den. Til verden skal den jo uansett.Skjønner nå i ttertid ikke hvofor jg dro. tror jg bare fulgte "strømmen" Ingn som spør om du vill. Blir bare satt opp til time. Alle forventer at du skal. Er nok litt hormonell i dag og derfo sir meningen min. Noe som kanskje ikke blir lik godt mottat av alle her inne. Bær over med meg
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #8 Skrevet 12. desember 2007 Dersom det er mye galt med ungen og de ser det på UL er det mange som velger å avbryte svangerskapet, så det er jo viktig for de det gjelder. Og greit å være forberedet for de som velge å beholde.
Anonym bruker Skrevet 12. desember 2007 #9 Skrevet 12. desember 2007 Jeg lurer på dette, for jeg vurderer å ikke ta! Jeg skal jo beholde ungen om den er frisk eller ikke, og jeg er ikke interessert i å vite kjønnet. Men folk blir vel småhysteriske når jeg sier at jeg ikke har vært på UL. HI
mamma_til_2_prinsesser Skrevet 13. desember 2007 #11 Skrevet 13. desember 2007 Ultralyd er ikke bare for å finne ut hvilke kjønn babyen din har, eller om den har en liten feil som den kan leve med. Ultralyd er også til hjelp for å finne sjeldne syndromer som ikke er forenelig med liv etter fødsel, slik at svangerskapet kan avbrytes tidligst mulig. Ultralyd er også med på å avdekke feil eller mangler som krever livsviktige operasjoner eller andre akutte medisinske behandlinger for babyen din rett etter fødselen. Heldigvis hører dette med til skjeldenheten, men jeg har valgt å ta ultralyd av den grunn at jeg vil gi babyen min det beste medisinske tilbudet som finnes helt fra starten av. Når du har barn så vil du bekymre deg for dem resten av livet likevel, så du kan likegodt øve deg allerede nå.... hehe....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå