1 høne i haneflokken-født Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 her på søndag ringte det på døra og vår eldste gutt og min mann åpna, der stod det en mann med et ark i hånda, der stod det at han var døvstum og solgte noen bilder han hadde lagt og sparte til en operasjon for pengene, og gubben han handla et bilde han til 100 kr.... så idag da vi var nede og handla, så kommer den samme mannen og en mann til gående bortover........og tror dere ikke at den samme "døvstumme" mannen prata i mobiltelefonen hahahahahahaha
Lisa & lille Noah<3 Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Da tror jeg at jeg hadde anmeldt han jeg, lure folk for penger sånn da. Hadde hvertfall meldt i fra til politiet så de kunne advart folk i området ang denne mannen...
1 høne i haneflokken-født Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2007 vi snakka om det ja, men det hele ble så komisk at vi bare lo og lo
KariMari Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Men herregud, ingen går vel på den derre "stakkars døv-stumme meg som må forsørge 6 barn hjemme i romania og som ikke har annen måte å forsørge oss på enn å selge bilder til snille nordmenn" lenger?? ( puh, den ble lang) Leeeenge siden de ble avslørt for sånt lureri.
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Hadde en sånn på døra for noen år siden jeg og. Og han stinka alkohol lang vei. Sjangla seg ned trappa når han fikk nei. Ekkelt med sånne. Men det der ble jo komisk da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå