Gå til innhold

Dere som har tatt keisersnitt......bare lurer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dere som har tatt keisersnitt her, bare lurer på hvor lenge er snitte rødt? Jeg tok keisersnit den 07.07.07, og det er rødt fremdeles, lenge til det begynner å blekne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Jeg tok Akutt KS 12.7.07.

Og mitt snitt er fremdeles litt rødt og ikke så pent - veldig langt - og ikke fornøyd med magen......det er fremdeles litt "dødt og ubehagelig" - så skal til kontroll i januar på sykehuset

Tok du akutt eller planlagt ks?

Skrevet

Mitt va planlaggt, og er egentlig fornøyd med snitte, men det er liksom ennå rødt!

Skrevet

Nesten 1 år siden mitt, og det er fremdeles rødt. Kan være at det har bleknet noe, men det viser godt, ja. Ikke noe som plager meg akkurat. Ser for meg at det kan ta flere år før det blekner, hvis noen gang...

Skrevet

Oi, tok ks for bare 8 dager siden.. Trodde det røde ville gå bort etter en måneds tid eller noe jeg.... Men greit å være forberedt på at det tar tid da, skjønner jeg....

Jeg har et område uten følelse like over snittet, fikk høre at det var vanlg..

Noen erfaring på når det kommer tilbake? Er litt vemmelig å ikke kjenne noe....

Skrevet

tok planlagt snitt i februar.. har enda et lite område uten følelse.

er ikke spes rødt, men er ikke som anvist i bøker.. der man bare ser et pittelite snitt.. Er litt lengre enn jeg trodde, men har blidt vant med det=)

Det er liksom en del av meg=)

Skrevet

ett år siden i romjula, og det meste av snittet er lyst, men det er litt rødt i den ene enden. Snittet vises nesten ikke.

Skrevet

tok ks i april...det er fortsatt litt rødt

Skrevet

jeg tok keisersnitt den 21.08.07 og mitt har begynt å blekne. Enda ganske rødt da,m har begynt å bli bedre,er blitt flekkvis hvit igjen. Fikk tips av lege å bruke mikropor i ett år når jeg bada og sola meg. Dette for å få fines mulig arr.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...