*tingeling* Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Dere som har tatt keisersnitt her, bare lurer på hvor lenge er snitte rødt? Jeg tok keisersnit den 07.07.07, og det er rødt fremdeles, lenge til det begynner å blekne?
tina_mor Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 Hei. Jeg tok Akutt KS 12.7.07. Og mitt snitt er fremdeles litt rødt og ikke så pent - veldig langt - og ikke fornøyd med magen......det er fremdeles litt "dødt og ubehagelig" - så skal til kontroll i januar på sykehuset Tok du akutt eller planlagt ks?
*tingeling* Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2007 Mitt va planlaggt, og er egentlig fornøyd med snitte, men det er liksom ennå rødt!
bobby - nr 2 i juli Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Nesten 1 år siden mitt, og det er fremdeles rødt. Kan være at det har bleknet noe, men det viser godt, ja. Ikke noe som plager meg akkurat. Ser for meg at det kan ta flere år før det blekner, hvis noen gang...
*smil* m/ snupp06 & gutt 07 Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Oi, tok ks for bare 8 dager siden.. Trodde det røde ville gå bort etter en måneds tid eller noe jeg.... Men greit å være forberedt på at det tar tid da, skjønner jeg.... Jeg har et område uten følelse like over snittet, fikk høre at det var vanlg.. Noen erfaring på når det kommer tilbake? Er litt vemmelig å ikke kjenne noe....
venter bolle nr 2 Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 tok planlagt snitt i februar.. har enda et lite område uten følelse. er ikke spes rødt, men er ikke som anvist i bøker.. der man bare ser et pittelite snitt.. Er litt lengre enn jeg trodde, men har blidt vant med det=) Det er liksom en del av meg=)
hønepøne;-) Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 ett år siden i romjula, og det meste av snittet er lyst, men det er litt rødt i den ene enden. Snittet vises nesten ikke.
ღMaria har TO prinsesserღ Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 tok ks i april...det er fortsatt litt rødt
MaRiAnNe_85 Skrevet 11. desember 2007 #9 Skrevet 11. desember 2007 jeg tok keisersnitt den 21.08.07 og mitt har begynt å blekne. Enda ganske rødt da,m har begynt å bli bedre,er blitt flekkvis hvit igjen. Fikk tips av lege å bruke mikropor i ett år når jeg bada og sola meg. Dette for å få fines mulig arr.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå