(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 Noen som kjenner til et sted som selger det i Oslo? De skal ikke være lange. Hjelp. Må ha de før Lørdag.
En_av_hver Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Hey snuppis!!!! Har en kjolebutikk her i byen, kan sjekke hvis du ønsker det??? Suss. PS! Hvordan går det med rottejakten????
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #4 Skrevet 11. desember 2007 en av hver! hej kjære! ja, gjør det!!! åhhh, vi fikk de to søteste små dyra med hjem på lørdag. to blå berkshire rotter. en med dumboører og den andre med toppører!!! helt skjønne altså. 6 uker gamle og helt utrolig morsomme. puss og suss!
En_av_hver Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Da ringer jeg herved butikken i morgen go spør om KORTE hvite hansker he, he:-) (må de være helt hvite? eller er offwite godkjent?) Så morro med rottene da!!! Heter en av de Torjus eller????????????????????????????????????????????? Hi, hi;-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2007 weeeee! asso, hvem by er det snakk om her. må jeg reise til indre trøndelag for å hente de? fnis!! njaaa.. de må være hvite ja. kragen på kjolen er hvit serru. sjå her! http://i21.ebayimg.com/02/i/000/c6/f0/2b43_1.JPG kine! japp, skal på penthouse playboys konsert på rockefeller på lørdag. gleder meg stooort. forresten skal jeg ha perler eller strass "halsbånd" til kjolen?
En_av_hver Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 Den kjolen var rett og slett DRITFIN!!!!!!! Perkeft på Penthouse konsert da!!! Da blir du nok råsnygg;-) Du skal slippe å hente hansker snuppa; jeg kjøper og sender hvis de har! Dessuten er det i en av Norges vakreste byer; Drammen hi, hi:-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #10 Skrevet 11. desember 2007 en av hver! men kjære deg daaah. da må jeg få konto nummer og sette inn for hansker og porto om de har iallefall. søte rare deg. bare de kommer frem før lørdag så.. nå i julerushet. jeg skal på manillusion en tur i morgen så mulig de har der... ikke kjøp før jeg har sett der daah. ja, greit å være litt retro på penthouse! hihi!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #11 Skrevet 11. desember 2007 får prøve med både perler og strass før jeg bestemmer meg. perler er så klassisk og fint, men det blir kanskje litt for klassisk for penthouse konsert. hehe.
En_av_hver Skrevet 11. desember 2007 #12 Skrevet 11. desember 2007 Jeg ringer når det åpner jeg, også sender jeg deg en PM!! Deal?? Nå legger jeg meg, er helt utkjørt etter håndballkampen!!! NEIDA, jeg er IKKE engasjert hi, hi:-)
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #13 Skrevet 11. desember 2007 hahaha.. jaaa. gjør det! suss og puss. sove godt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå