Zyan Skrevet 11. desember 2007 #1 Skrevet 11. desember 2007 2151 3724 Det ringer i et JÆVLA SKVAL! Snart døgnet rundt føler jeg, hvertfall fra morran til sent på kveld. Har forsøkt søke på det på gulesider.no. Jeg vet det er selger eller noe lignende. Enten legger jeg på med en gang, lar vær ta den, gir tlf til snuppa, sier jeg ikke er intr å legger på før de får sagt noe, og skulle GUBBEN svare derimot, da legger DE på? Hva er det de maser etter?? Og sist med ikke minst, jeg er reservert mot slike MØKKASELGERE, men har aldri vært mer plaget av selgere enn nå, ETTER å ha reservert meg!! Åhhhh!!!!!!!!!!!
ana baroma Skrevet 11. desember 2007 #2 Skrevet 11. desember 2007 http://telefonterror.no/?finn=21513724
Silja FullFres McQueen Skrevet 11. desember 2007 #3 Skrevet 11. desember 2007 Landsforeningen uventet barnedød, Sjømannskirken. Sjekk telefonterror.no, hvis det er slike nr som ringer deg gang på gang. Der står de fleste... Jeg er oxo reservert mot tlfsalg, men nu har de faktisk begynt å ringe fra utlandet nå! =O
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #4 Skrevet 11. desember 2007 Prøv å ringe opp igjen nummeret. Hvis det er selgere så skal de si hvilket firma du har kommet til! Dersom det er et firma som har nettside så skriver du en LANG klagemail og truer med anmeldelse. Jeg måtte gå til det skrittet etter å ha blitt plaget av foreningen for uventet barnedød i 4 mnder uten stans! Da de fikk mail ble en beklagelse sendt tilbake og at selgeren var sparket!
katlinka Skrevet 11. desember 2007 #5 Skrevet 11. desember 2007 Sjekk nummeret på telefonterror.no, her står det en mengde telefonselgernummer...
lykkeligmed3 Skrevet 11. desember 2007 #6 Skrevet 11. desember 2007 Søkte på nummeret du skriver på telefonterror.no . Der stod der at lese : Norsk Telekompetanse. Oppdragsgivere :Landsforeningen uventet barnedød, Sjømannskirken.....
ToPrinsesser<3 Skrevet 11. desember 2007 #7 Skrevet 11. desember 2007 http://www.ntkas.no/ La inn nr på gulesider.no og fikk Norsk Telekompetanse opp
Bella Swan Skrevet 11. desember 2007 #8 Skrevet 11. desember 2007 De ringer til meg og, flere ganger til dagen. Har ikke tatt telefonen ennå, men må vell snart for å få dem til å slutte. Irriterende
Zyan Skrevet 11. desember 2007 Forfatter #9 Skrevet 11. desember 2007 herlighet...skulle aldri, ALDRI ha satt meg opp på den lista.. "Ønsker ikke telefonselgere hun nei, hahahaha, SE VI BRYR OSS!" Kanskje bytte nummer..er jo hver dag, helger som ukedager, skal jeg sove lengre en morgen jeg har fri eller helg, må lyden av, for de begynner tidlig...
Gjest Skrevet 11. desember 2007 #10 Skrevet 11. desember 2007 Et lite tips! Neste gang de ringr tar du telefonen og hører HVEM firma det er som ringer! Deretter sender du en krass mail til firmaet det gjelder om at du har blitt terrorisert og ikke finner deg i det! Du har tross alt reservert deg! Hjelper ikke å bytte nummer.. De finner deg uansett...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå