Gå til innhold

Herregud, liksom.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Svigermor kjøpte julepynt med vann og snø inni til minsten. Også fikk han sjokolade. Helt sjokka, jeg og mannen min får værsågod å ta et alvorsord med henne. Dette aksepterer jeg ikke, så han får si i fra. Hmf...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

OMG var det god sjokolade også eller? Noe av det verste jeg har hørt i dag. Boikott hele svigerfamilien i jula. Kolektiv straff burde funke på slike onde mennesker.

Skrevet

=O

Herrejesus, hadde jeg vært deg, hadde jeg skilt meg fra mannen din, noe av ansvarsløsheten må jo ha smittet over på han, og en sånn mann kan du jo ikke ha!

Skrevet

Hva var så galt med litt sjokolade?? Det er jul bare en gang i året for søren. Det er feitetid!!

Skrevet

Du får kjøpe ei hel konfekteske tilbake til henne, så får hun se hvor kult det er liksom! Er hun helt blåst eller..liksom??

Virker absolutt som hun liksom ikke aksepterer grensene dere liksom.

Det hadde jeg sagt ifra om, liksom på en bestemt måte!

;-D

Skrevet

det er sukker da liksom, barn skal liksom ikke ha sukker. da dør de på flekken liksom. vet du inge ting du eller? trodde liksom det var sånt alle viste jeg liskom

Skrevet

Det verste er min svigers som vil, skrekk og grud, tilbringe tid med den lille. at det går ann. De respekterer jo ikke våre ønsker i det hele tatt, dah. Vi ønsker at han skal være fri for de, dah.

Skrevet

djiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiizez!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

at det går an lizm. jeg vet ikke helt hva jeg skal si jeg, annet enn at jeg vil gi deg en klem.

Skrevet

ja, shiit, glemte det dah.., klemzz og kozz lissom.

Skrevet

Unskyld. Men trodde sukker og salt var sundt jeg. Kanskje derfor jeg er feit??

Skrevet

nei det er lett produktene som gjør deg feit.det sier Paris assa

Skrevet

Hæ? Skulle han spise julepynt? Fikk han ikke noe mat? Der kan du ikke ha han. Neste gang risikerer du at han får pannekaker..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...